פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:


שלום רב,
ברצוני להביע את מורת רוחי מהמוצר והשירות בסניף אופטיקת הלפרין .
בתאריך 3.4.11 קניתי משקפיים של "גוצ'י" בסניף "הלפרין" חוצות המפרץ. כחלק מהתהליך עברתי בדיקת ראיה אשר ארכה כחמש דקות שבוע אח"כ גיליתי פגם במסגרת וקיבלתי תחליף כשבועיים אחרי.
כשבועיים לאחר מכן גיליתי שהציפוי בתוך העדשה נמס לתוך עצמו ועקב נסיעת הטכנאי לחו"ל לקח שבועיים עד שהגיע התיקון ( למרות שהובטח שזה יהיה מוכן לאחר שבוע).
לאחר שבאתי לאסוף את המשקפיים בפעם השניה גיליתי שהעדשה הוחלפה במספר הלא נכון.כתוצאה מכך התגלה שהמספרי העדשות לא היו נכונים וארכו לי בדיקה נוספת שהפעם הייתה מאד יסודית וארכה כשעה. אם לחבר את את תקופות ההמתנה אז בגלל הליקויים האחרונים הייתי בלי משקפיים כשלוש וחצי שבועות וכל התקופה יחדיו הינה כמעט חודשיים. הנני מבקשת פיצוי הולם לעוגמת הנפש שניגרמה לי. מה שהוצע לי זה 400 ש"ח לקניית משקפיים . והיום כשהגעתי רציתי להשתמש בפיצוי עבור המבצע של משקפיי ריי בן (המבצע ל48 שעות) אשר העלות שלהם כגובה הזיכוי שלי וקיבלתי יחס מזלז וחסר כבוד ונאמר לי שאינני יכולה לקבל אלא רק את מותגי הבית. אינני רואה שום בעיה שלאחר כל מה
שעברתי אני אקבל מוצר שאהיה מרוצה ממנו ולא פשרה עלובה שדחפו לי בלי ששמתי לב.
חשוב לציין שתקריות כאלו פוגעות בשמה הטוב של האופטיקה כעסק רציני .
אשמח מאד לטיפולכם המסור
תודה
לנה





עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
לנה שלום,

הלקוחה קבלה הסבר ופתרון לבעיה
תגובה:
כמו כן הלקוחה קבלה אפשרות לממש את השובר מהמחיר המלא של כל מסגרת שתבחר ירד 400שח' מהשווי ועל ההפרש תקבל הנחה של 30% פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה