|
|
|
|
|
|
חוה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיים במחיר לא זול במיוחד לפני כ7 חודשים מאז שקניתי אותם צריכה כל הזמן להביא אותם לתיקון ברגים כבר לאחר כמה ימים מהקניה באתי לסניף להתלונן מאז אני נסחבת בתשובות לא שירותיות ומזלזלות וכמובן עם משקפיים לא תקינות ואוטיקה הלפרין לא מעוניין להחליף או לתקן כמו שצריך
שלא לדבר על יחס לא עולם מהמנהל סניף והבאב עיניים ממשקפים שלא יושבים טוב בגלל הברגים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
משקפיים חדשות ותקינות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות -יעל |
שם ותפקיד: |
לקוחה יקרה,
תגשי לחנות בצרוף התשובה שלי |
תגובה: |
ואבקש מהסניף לבצע עבור המשקפיים שברשותך תיקון /החלפה של המסגרת בתנאי הנהלים של הרשת.
בהצלחה |
פתרון: |
|
|
|