|
|
|
|
|
|
שירות מתת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רבי עקיבא 115 |
כתובת: |
איצקוביץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיים (עשיתי שם גם בדיקת ראיה) ואחרי כשבעיים לא ראיתי טוב חזרתי לחנות והתברר שהם לא חתכו את העדשה בצורה לא טובה ולכן הם החליפו לי את העדשה ואחרי כשבועיים שוב לא ראיתי טוב וחזרתי לחנות אז עשו לי בדיקה נוספת ויצא להם מספר אחר ממה שיצא להם בפעם הראשונה ומנהל הסניף אמרלי ללכת למחרת לסניף אחר בבני ברק(סניף גן וורשא) ולהדיג להם שיצלצלו עליו והוא יגיד להם לעשות לי בדיקה כדי לשמוע חוות דעת נוספת, למחרת שהגתי לסניף השני (הגתי במיוחד מפתח תקווה) נאמר לי שמנהל הסניף של החנות הראשונה לא נמצא בסניף שלו ולכן הם לא יכולים לעשות לי בדיקה בסוף עשיתי בדיקה בסניף בפתח תקווה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות -יעל |
שם ותפקיד: |
שלום,
בהמשך לפנייתך התקבלה גם תלונה באתר החברה והעניין טופל. |
תגובה: |
הוצע ללקוח פיצוי משקפי שמש עד200ש' ממותגי הבית |
פתרון: |
|
|
|