פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' לב הגליל כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 17.7.011 ביצעתי עסקה בכ"א, אך במעמד החיוב הודעתי שיש לי ספקות בקשר לתוצאות בדיקת העיניים הואיל ונאמרו לי נתונים שונים מאלה שנמסרו לי ברשת אחרת.
ביקשתי מהמוכרת להשהות את ההזמנה (לגבי 2 זוגות מתוך 3) כדי לבוא שוב ולהשוות לזוג המשקפיים הישנות.העסקה בוצעה בשעות הערב זמן קצר לפני סגירת הסניף.על הבוקר שלמחרת, יום שני, התקשרתי וביקשתי להקפיא גם את הזוג השלישי כי במחשבה שנייה העלות נורא נורא גבוהה. ביום שלישי הגעתי פיזית לסניף והורתי לבטל את העסקה, באותו זמן המוכרת אמרה לי שהיא צריכה לקבל אישור מהמנהל. היא הבטיחה להתקשר תוך 1 יום עבודה ולא חזרה אליי. יום חמישי ב-21.7.011 הגעתי שוב פיזית לסניף, אפלב הפלא נאמר לי שהעדשות הגיעו וכי לא ניתן לבטל את העסקה כי ההזמנה מתבצעת אוטו' בזמן החיוב דבר שלא צויין מלכתחילה על אף שלא נתתי אישור להזמין לי עדשות בשל ההסתייגות לעיל . לא די בכך שבדקתי בחברות אחרות ומצאתי שהמחיר אצלם זול בהרבה. המוכרת הפנתה אותי למחלקת שירות הלקוחות, אך משום מה לא עונים שם. בינתיים הזמן דוחק וברצוני לקבל אישור שהעסקה אכן מבוטלת, אודה להתייחסותכם.
ביטול עסקה בכרטיס אשראי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
עינב שלום,

בהמשך לפנייתך,
מדברייך עולה כי מדובר ברכישה בזמן מבצע במסגרת המבצע של 1=3 ,
עסקה שהיא בזמן מבצע לא ניתן לבטל .
תגובה:
יחד עם זאת ניתן לבצע החלפה של העדשות לפי המרשם או הבידקה החיצונית שהינך מעוניינת.
עלייך לגשת לסניף בצרוף התשובה שלי ובנוסף להביא איתך בדיקה חיצוני .
נבצע החלפה של העדשות כרצונך.
אנו מתנצלים על אי ההבנה שנוצרה בחנות,
בהצלחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה