סחורה באיכות ירודה, יחס מזלזל, חוסר מקצועיות, עדשות סרוטות |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
Big |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קיניתי משקפי שמש ראיה לחבר שלי, המשקפיים הגיעו עם מלא שריטות, לאחר שהסבירו לנו שהתיקון יעשה במקום אך עוד כמה ימים, אמרו לנו להשתמש בינתיים במשקפיים ולאחר מכן לחזור לתיקון. כאשר חזרנו לעשות את התיקון נאמר לנו שצריך לשלוח את המשקפיים שוב למעבדה (לאחר שנאמר לעובדת שבעל המשקפיים נהג ולא יכול היות ללא משקפי שמש) והתיקון יכח כשבועיים. העובדת התנהגה בזילזול ובחוסר רצון לעזור ואמרה שרק מחר תוכלו לדבר עם המנהלת "אני לא יכולה לעזור לכם". לאחר מכן התקשרה ואמרה שעוד שבוע/שבועיים מקסימום שיגיעו העדשות, ויעשו לנו על המקום את המשקפיים. אחרי חודש וחצי התקשרו אלי שהגיעו העדשות וצריך להגיע (העדשות הגיעו ב-08.07.11 - התקשרו ב-17.07.11) וכמו שעדשות הישנות גם העדשות החדשות היו שרוטות!
נאמר להתקשר למחלקת שירות לקוחות ולבקש בתור פיצוי משקפי ראייה, אך נאמר שהמנהלת אילנה תחזור אלי באותו היום (חזרה אלי כמעט שבוע אחרי) ואמרה לי שהיא יכולה להציע 400 ש"ח פיצוי כאשר שילמתי כמעט 1000 ש"ח על המשקפיים ומהיום הראשון שקיבלנו אותם היו בעיות ואמרה לי שחוץ מזה אינה יכולה לעזור לי ולהתקשר לשירות לקוחות שוב 03-61503300 אך אי אפשר לתפוס אתכם במספר זה, אני כבר יומיים מנסה להשיג אותכם.
הסחורה הייתה פגומה, היחס מזלזל ונוראי, כל הגעה ודיבורים איתכם זה ביזבוז זמן וכסף וכמובן אין אם מי לדב!
אני לא מוכנה לסבול יחס מזלזל וסחורה פגומה כששילמתי מחיר כזה על מוצר שלא שווה אפילו את השקל, לא ניתן להשתמש במשקפיים!
|
עלבון/כספי/ |
סוג הנזק : |
100% ביטול עיסקה או משקפי ראייה (כולל עדשות) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|