פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וסחורה פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי משקפיים ברשת אופטיקה הלפרין
המשקפיים יקרות מאוד עם עדשות צייז הידועות באיכותן הגבוהה עדשות מולטיפוקל
זוהי איננה הפעם הראשונה שאני רוכשת משקפיים מסוג זה.
לאחר חודשיים החלו לצוץ שריטות קשות על גב העדשה ללא כל פגיעה חיצוניצ או פעילות לא נכונה שננקטה מצדי
המשקפים לא נפלו, לא נשרטו ע"י גוף זר, לא נעשה בהם שימוש לא כראוי, לא התקלחתי איתם ולא נעשה כל שימוש שלא לצורך בהם ובכל זאת המשקפיים שרוטות ובכל יום נשרטים יותר
בפנייה לחברה נשלוח המשקפיים למעבדה בה נטען כי בידלתי עם המשקפיים ולכן הם נשרטו.... טענה מופרכת. מאז החברה מתעלמת ממני בכל פניה אציין ככי בעת הרכישה נאמר לי כי יש אחריות על המשקפיים אך לא דובים ולא יער

חברה גדולה מתעלמת מלקוחה וומסחורה פגומה כלו כל הקיצים
אני אישה חולה והמשקפיים הם העיניים שלי
אין ביכולתי הכלכלית לממן משקפיים חדשות וכבר כמה פעמיים שכמעט מעדתי כיוון שאני לא רורה טוב במשקפיים הישנות.
אציין כי אני אישה חולה נכה 100 % המתפרנסת מקצבת הביטוח הלאומי
רכישת המשקפיים עלתה לי בדמים ולצורך הרכישה נלקחה הלוואה

אנא עזרתכם

בברכה

צופיה כהן
כספי סוג הנזק :
משקפיים חדשות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
צופיה שלום,

בהמשך לפנייתך , ומבדיקה שערכנו ע"י קבלת המשקפיים מהסניף אלינו נמצא כי :
קיימות שריטות ע"ג העדשות ,אין אחריות על שריטות בשום אופן.
תגובה:
יחד עם זאת ולפנים משורת הדין ניתן לבוא לקראת הלקוחה בהנחה מיוחדת של 63% לרכישה חדשה של עדושת .
המשקפיים הוחזרו לסניף ואף עדכנו את מנהלת הסניף בהצעה שלנו .

בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה