הטייה באיכות המוצר וסירוב לקבל את המוצר הפגום |
נושא התלונה: |
שבת 23 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון שריונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.01.11 רכשתי בסניף קניון שריונים של אופטיקה הלפרין זוג משקפיים בעלות סה"כ 3018.60ש"ח(מס' הקבלה 8862436 ), כאשר עלות העדשות היא 1186.80 לכל עדשה.
העדשות הן מסוג gradal top. זמן רב הושקע ע"י צוות עובדי הסניף בשכנוע ופיזור הבטחות על איכות העדשות של חברת zeiss, תכונותן הנפלאות וביניהן מיגון מיוחד.
לאחר הקנייה, לא נתקבלו תעודות על כך שהעדשות אכן של zeiss.
לא עברה חצי שנה והעדשות נסרטו ברמה כזו שזה מפריע לראייה.
כאשר הגעתי לסניף, אופטומטריסט ואחת העובדות לאחר הבדיקה הראשונית קבלו את המשקפיים ואף הודיעו כי הם בפירוש רואים שיש פגם ייצור בעדשות, סריטות לא עומדות בייתכנות של שימוש סביר.
הבדיקה של המשקפיים לקחה שבוע (מס' הקבלה 8862803), למרות שגם התקופה הזו גם היא גורמת לאי נוחות רבה. בסופו של כל התהליך תוצאת הבדיקה הייתה מפתיע ביותר, נאמר לי שאני הגורם לסריטות ולא יתקבל שום פתרון לבעיה מצידה של האופטיקה.
למרות בקשתי לקבל בכתב את תוצאות הבדיקה סורבתי.
אין כל תעוד בכתב לטיב המיגון והוכחה כי העדשות הספציפיות עמדו בתקן כלשהו, אדרבא שקבלתי את דעתם את עובדי האופטיקה כי אף בעינייהם ראו כי ישנה בעיה והיא בעיה של ייצור.
בשלב זה סרבתי לקחת את המשקפיים בחזרה. בקשתי לקבל את המשקפיים במעטפה ממעבדה עם סיכום רשמי ותקן בו אמורות לעמוד העדשות.
כל דרך הטיפול במוצר כה יקר ונחוץ לאדם נראת לי בעייתית ופוגעת באמינות ושם טוב של האופטיקה.
בכוונתי לפנות למעבדה עצמאית ע"מ לקבל חוות דעת ולפנות לבית משפט לתביעות קטנות.
העתקים:
אופטיקה הלפרין – הנהלה (בפקס: 6153001)
אמון הציבור – (בפקס: 5601384)
נציב תלונות הציבור – (בפקס: 02-6665204)
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החלפה של העדשות לאלתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|