פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ליקוי במימוש זיכוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2010 רכשתי בסניף אופטיקה הלפרין אשקלון נפתי עדשות ראייה בסכום של 627 ש"ח, לאחר שנוכחתי לדעת שמבחינה רפואית אין ביכולתי להרכיב עדשות מגע (לפי החלטתו של אופטימיטריסט הסניף), החזרתי את העדשות וקיבלתי זיכוי על מלוא הסכום עד לאוגוסט 2011.
ביולי 2011 ניגשתי חזרה לסניף על מנת לממש את הזיכוי בקניית משקפי שמש עם עדשות ראייה, נמסר לי כי מאחר והתשלום נעשה באמצעות זיכוי אין לי אפשרות לרכוש את המשקפיים במחיר מבצע (35% הנחה) אלא במחיר מלא. סירבתי לשלם מחיר מלא ופניתי לשירות לקוחות בבקשה לקבל את החזר כספי ולא זיכוי וכשנעניתי בשלילה ביקשתי לפחות לאפשר לי לממש את הזיכוי גם במבצעים. נאמר לי ראשית שיאריכו לי את תוקף הזיכוי בשנה ויאפשרו לי לנצל את הזיכוי בכל מבצע מלבד מבצע יום העצמאות (65%), כל זה יצויין בזיכוי החדש, שיישלח, לטענתם, ישירות לסניף.
פניתי בשנית לסניף במהלך מבצע 50%, שם, בניגוד לטענת שירות הלקוחות, ההסכם החדש לא צויין בזיכוי החדש ולכן גם המוכרת סירבה לאפשר לי לממש את הזיכוי במבצע, יש לציין שעד לרגע שציינתי שאני מעוניינת לשלם באמצעות זיכוי, המוכרת הציעה לי הנחה של 5% נוספים, מעבר למבצע הקיים, הסכמתי לרכוש במחיר שהציעה וכשהגשתי את הזיכוי, חזרה בה מהצעתה וחייבה אותי במחיר מלא!!!
ביקשתי ממנה לפנות לשירות הלקוחות באותו רגע על מנת למנוע ממני את הטרטור בשנית, היא ציינה שתבדוק זאת רק למחרת בשעות הפעילות של המוקד. למחרת משלא חזרו אליי פניתי מס' פעמים לחנות ורק לאחר יומיים, לאחר פניות חוזרות ונשנות, חזרו אליי בתשובה שניתן לממש את הזיכוי רק עד 50% ולא במחיר שהוצע לי על ידי המוכרת (לאחר 55% הנחה).
שוב נאלצתי לפנות לשירות הלקוחות, הסברתי את כל התהליך המייגע וביקשתי לדעת מדוע הזיכוי שבידי אינו שווה ערך לכסף ששילמתי בקנייה הראשונית?! שהרי זיכוי = כסף לכל דבר ואין סיבה שאקבל הנחה פחותה מזו של כל לקוח אחר שמשלם באותו מעמד.
הפעם הגדילו לעשות בשירות הלקוחות כאילו לא די בטרטור ובשירות שקיבלתי עד כה והנציגה בשירות הלקוחות התקוממה על כך שהתקשרנו כבר מס' פעמים ו"התלוננה" על כך שאנחנו ממשיכים לפנות על אף שהזיכוי הוארך כבר שלוש פעמים ולכן לא ניתן לנצל את הזיכוי ב- 55% הנחה, זאת על אף שתוקפו של הזיכוי המקורי טרם פג (מסתיים ב-25/8/11) והוא נכון לעכשיו הוארך רק פעם אחת.
כשהעמדתי אותה על טעותה, מסרה שהיא תבדוק את העניין ויחזרו אליי מהחנות עם תשובה. לאחר מס' שעות חזרו עם אותה תשובה לפיה לא ניתן לממש את הזיכוי ב-55% הנחה כפי שהוצע לי על ידי המוכרת.
השתלשלות העניינים מול שירות הלקוחות ומול סניף הרשת, גרמה לי אי נוחות, טרטור, בזבוז זמן והרגשה שכספי שווה פחות מזה של כל לקוח אחר. ציפיתי לטיפול מהיר ויעיל ובמקום זאת נתקלתי בסחבת, טיפול לקוי ויחס של לקוח סוג ב'.
בעקבות זאת אין ברצוני לממש את הזיכוי ברשת אופטיקה הלפרין, אני דורשת לקבל את כספי בחזרה ולסיים את הפרשה המייגעת הזו.
אודה לטיפולכם.
מירי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה