|
|
|
|
|
|
אי החזרה כספים שעות אחדות לאאחר הקניה ויחס מזלזל. |
נושא התלונה: |
אילייב אריאלה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 21 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית אונו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי קופון על סך 400 ש"ח. הגעתי לחנות, הוספתי עוד 418 ש"ח במזומן ולקחתי משקפי שמש רייבן. סך הכל 818 ש"ח. באותו היום התחרטתי וניגשתי לחנות לקבל החזר כספי על המשקפיים. המוכרת בחנות אמרה שהיא אינה יכולה לעשות כלום כי מנהלת החנות לא נמצאת ולקחה פרטים ואמרה שהמנהלת תחזור אלינו. מיותר לציין שאיש לא חזר אלינו. אחרי כמה פעמים שהגענו והסניף היה סגור, הגענו אחרי שבועיים ונפגשנו עם מנהלת הסניף. היא טענה שאין לה מה לעשות והיא אינה יכולה לבטל את העסקה אלא אני יכולה לקחת משקפיים אחרות על אותו הסכום. כשביקשנו שתבדוק את העניין כי יש חוק שסותר את דבריה היא ענתה שנתקשר לשירות לקוחות כי אין לה מה לעשות. כבר יותר משלושה שבועות שהיא מושכת אותי ואין לה תשובה ממשית בשבילי. סניף עם השירות הכי גרוע שאי פעם נתקלתי.
|
עוגמת נפש ובזבוז זמן! |
סוג הנזק : |
החזרת המשקפיים והחזר כספי מלא! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|