פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת משקפיים מ ה 17/2 וחוסר אמינות בפיצוי + עגמת נפשb נושא התלונה:
אשטון דוד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ביג - באר - שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי אליכם לראשונה, פנתה אלי מנהלת הסניף "לילך" ושאלה למה פניתי לגורם חיצוני, אז עניתי בכבוד רב - שלאחר שלקוח משלם 2200 ש"ח הוא מצפה למוצר למוצר ששילם עבורו, והתירוצים אינם מקובלים עליי, אמרה שאני יקבל פיצוי ושאני יכול לבחור איזה זוג משקפיים שארצה (כולל שמש אופטיות) "ללא הגבלה בחברת המשקפיים " - דיברי לילך מנהלת סניף ביג באר - שבע. חשבתי יופי,לפחות אחרי כל העיכובים אני יקבל פיצוי, בסופו של דבר בחרתי זוג רייבאן ונתתי לה להזמנה (למנהלת סניף) אמרה "בכיף על כל המסכת עינויים שעברת" ( 1)אי התאמת פריזמות נכונות 2)עדשות שרוטות 3) חוסר במלאי של העדשות 4) ועוד ועוד - מצויין בפנייה הקודמת,
כעבור שבוע מתקשרת גב' לילך ומודיעה שלא ניתן לתת פיצוי עם משקפיי רייבאן, היא בעצמה הציעה את הפיצוי ואמרה ללא כל הגבלת חברה.
אמרה שאם אני רוצה היא מוכנה ב 250 ש"ח בלבד, איזה חוצפה פשוט אין גבול,פיצויי או עוד כסף,
אמרתי לה שתזמין ללא הוספת המילים שאני אשלם את הסכום הנוסף( על הפיצוי)
סוף סוף בחודש אוגוסט הגיעו המשקפיים שהזמנתי + הפיצוי, אני בדקתי שהמשקפיים אכן תקינות, אמרתי למוכרת שאחרי 5 חודשים של אספקת מוצר אין סום סיכוי שאני אשלם סכום כסף נוסף, אמרתי למוכרת שתימסור ללילך שייש בית משפט ואם אצטרך אגיע גם לשם - יום למחרת לילך עוד מאיימת ב s.m.s שאם לא אגיע לסגור "את החוב" היא תנקטות באמצעים לא נעימים.
שוקל לתבוע את החברה בעשרות אלפי שקלים פיצוי על כל מה שעברתי + איומים מצד המנהלת. יש לי תיעוד של הכל.
ראו אוזהרתם שהמחיר לא ישכנע אתכם, 5 + חודשים לאספקת מוצר + דרישה לתשלום על הפיצוי + איומים, אופטיקה הלפרין !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות!!! ואם לא פרסום בתקשורת ותביעת פיצויים על הזמן שראיתי מטושטש ופגע לי בעבודתי + הוצ' דלק 8 פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
לקוח יקר!!

פנייתך נבדקה מול מנהלת החנות הגב' לילך,היה עיכוב בהזמנת העדשות וגם בקבלתן היתה בעיה שהגיעו לא לשביעות רצונך .
כבית עסק נלקחה אחריות מלאה והוחלפו לך העדשות ובנסוף הוצע לך פיצוי.
תגובה:
בית העסק הציע פיצוי מסויים , והלקוח ביקש לקבל מותג בינלאומי(רייבן) שלא נכלל במסגרת הפיצוי ללקוחות, לילך קבלה אישור מיוחד עבור הלקוח ואושר לו מתוך מקום ורצון טוב, לקבל את המשקפיים תמורת תשלום סימלי של 250 ש"ח הלקוח הסכים והיה מרוצה, המסגרת נשלחה לעבודה במעבדה, מתוך אמון בלקוח לא נגבה התשלום מראש, כשהגיעו המשקפים הלקוח לקח אותן וסרב לשלם , מאז הינו מתעלם מטלפונים של החנות ומהסדר של התשלום. חבל שאת זה לא ציינת והינך ממהר להשמיץ את בית העסק!! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה