פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בקבלת עדשות מגע ובקשה לביטול העסקה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הרצל 21 חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים הזמנתי עדשות מגע. תחילה בקשתי להזמין חבילה אחת אך המוכרת דחפה לי עוד חבילה כי "המבצע יסתיים" (המבצע נמשך גם חודשיים לאחר מכן.9... נאמר לי כי העדשות יגיעו תוך 3 שבועות, הייתי מפותעת מהתקופה הכה ארוכה כי בד"כ זה לוקח עד שבוע במקומות אחרים. המוכרת הסבירה לי שמדובר בהזמנת חו"ל ושזה לוקח זמן. לאחר 3 שבועות פקדתי את הסניף, העדשות עדיין לא הגיעו. גם לאחר חודש שהתקשרתי, העדשות לא הגיעו. בקשתי לבטל את העסקה כי זה מוגזם, אי אפשר לצפות מבן אדם שיסתדר כל כך הרבה זמן כשמדובר בבריאות ובמיוחד בעיניים. אני תלויה בעדשות האלה ברמה של תפקוד יום-יומי ולכן בקשתי לבטל והזמנתי עדשות ממקום אחר.המוכרת במקום בקשה ממני לבוא ושהיא תעשה לי משקפיים בתמורה שאשלם לה, זה לא הגיוני שמבקשים ממני עוד כסף בגלל טעות שלכם.נאמר לי כי לא ניתן לבטל את העסקה כי העדשות כבר הגיעו (בחודש איחור ממה שהבטיחו לי). בשירות לקוחות בד"כ אין מענה, לעיתים עונים במזכירות ואומרים שיחזרו אליי, אך אף אחד לא חוזר. כאשר כבר דברתי עם נציגה היא לא הבינה על מה אני בכלל כועסת ורוצה לבטל, השירות נוראי, היחס מזלזל, וגם אחרי 3 חודשים לא קבלתי לא את העדשות ולא את הכסף שלי בחזרה!
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
שירלי שלום,

בהמשך לשיחתנו הטלפונית העניין סגר לשביעות רצונה של הלקוחה
תגובה:
ביטול עסקה מלא! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה