פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב מתן זיכוי על מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שדרת הכוכבים באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11\8\4 בסביבות השעה שש בערב הגענו לחנות בשדרת הכוכבים בבאר שבע על מנת לרכוש משקפי שמש לבעלי. נתחיל מכך שבחרנו זוג משקפי שמש, וכאשר הגענו לקופה על מנת לשלם עליהם המוכרת ידעה אותנו שיש פגם בחיבור העדשה למסגרת ושהיא תביא לנו זוג אחר מאותו הדגם-יש לציין כי המוכרת החזירה את המשקף הפגום בחזרה לעמדת התצוגה למכירה, כלומר הוא עתיד להמחר ע"י החנות ללקוח אחר למרות היותו פגום. לנו הביאה משקף אחר מאותו דגם (NBA) עליו שילמנו 280 ש"ח . בבוקר יום למחרת כשבעלי הרכיב את המשקפיים לצורך טיול עם הכלבה הוא שם לב כי יש שריטה על העדשה. הוא הגיע לחנות ביום שני 11\8\8 וביקש להחזיר את המשקפיים. אחמד מנהל הסניף לקח ממנו את המשקפיים ואמר כי יברר את העיניין אל מול הסוכן ויחזור אליו. מיותר לציין כי אחמד לא חזר אלינו .אנחנו בילינו מספר ימים בטלפונים חוזרים לחנות שבהם כל פעם נדחנו מחדש בטענה כי יבררו את הנושא ויחזרו אלינו.כך נמשך העניין עד שבתאריך 11\8\15 התקשרנו לחנות והצלחנו להשיג את מנהל הסניף אחמד שהיה אמור לטפל בפניה שלנו מלחתחילה ולא מצא לנכון לעשות זאת בצורה ראויה. אחמד ידע אותנו כי מה שמוצע לנו זה לשלם 160 ש"ח נוספים(! ) ונקבל משקף חדש מאותו הדגם ,כשאמרנו לו שאנחנו לא מעוניינים כי מדובר קרוב לוודאי בדגם לא איכותי ופגום ,אחמד בצורה בלתי אדיבה ומקוממת ידע אותנו שלא נקבל זיכוי תוך שהוא מאשים אותנו כי אנחנו גרמנו לשריטה בעדשה וכי אם היה מדובר בפגם היינו צריכים להגיע עוד באותו יום רכישה חזרה לחנות. מיותר לציין כי טון הדיבור שלו וגישתו היו בלתי הולמים לאדם נותן שירות והדבר חמור אף יותר שמדובר במנהל סניף. אם כן , לנוכח תיאור השתלשלות הארועים שתיארתי בעת רכישת המוצר סביר להניח כי מדובר בדגם בעייתי, בעלי לא גרם לשריטה כיוון שלא הספיק להינות ממשף תקין .אנחנו אנשים עובדים והגענו לחנות מוקדם ככל שהתאפשר ובמסגרת חוק זכויות הצרכן. יש לציין כי אופן "הטיפול" של מנהל הסניף אחמד מהווה זלזול בלקוח והיה פוגעני ומתחת לכל בקורת. כעת יותר משבוע ימים לאחר פנייתנו לסניף -המשקף המדובר עדיין נמצא בסניף וברשותינו אין לא תמורה לכספינו וגם לא החזר מסוג כלשהו אלא רק עוגמת נפש. מיותר לציין כי בשלב זה אנו מעוניינים בהחזר כספי או לכל הפחות זיכוי מלא אותו נוכל לנצל בסניף אחר של הרשת
דגם פגום סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי מלא פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה