סירוב לביטול עסקה |
נושא התלונה: |
פרדקין ביילי |
שם/כינוי: |
יום שישי 19 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הרצל 157 |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה לרכישת עדשות מגע מסוג Air Optix בסך של 480 ש"ח. מאחר והעדשות לא היו קיימות במלאי הן הוזמנו עבורי.
בחלוף יום עסקים אחד ביקשתי לבטל את העסקה מאחר והבנתי שהעדשות שכביכול נמכרו במסגרת מבצע של 50% הנחה, למעשה נמכרו לי במחיר הגבוה ממחיר השוק.
התקשרתי טלפונית אך בסניף סירבו לבטל את העסקה והיפנו אותי לשירות הלקוחות.
בשירות הלקוחות שוב נתקלתי בסירוב.
עפ"י הוראות תקנות הגנת הצרכן שלחתי הודעה בכתב על ביטול, אך לא נעניתי. כאשר התקשרתי שוב, ענתה לי פקידה חסרת סבלנות שטענה שאין טעם לויכוח, הם לא יבטלו את העסקה.
עדשות מגע הינן מוצר אשר נמכר ללא ייצור מיוחד, ולכן חובה על החברה לבטל את העסקה בהתאם לחוק, אולם החברה מתעלמת מחובתה זו, ומנסה לתת דין שווה לעדשות מגע סטנדרטיות ולעדשות משקפיים אשר מיוצרות במיוחד לבקשת הצרכן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה והשבת הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|