פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה נושא התלונה:
פרדקין ביילי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצל 157 כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה לרכישת עדשות מגע מסוג Air Optix בסך של 480 ש"ח. מאחר והעדשות לא היו קיימות במלאי הן הוזמנו עבורי.
בחלוף יום עסקים אחד ביקשתי לבטל את העסקה מאחר והבנתי שהעדשות שכביכול נמכרו במסגרת מבצע של 50% הנחה, למעשה נמכרו לי במחיר הגבוה ממחיר השוק.
התקשרתי טלפונית אך בסניף סירבו לבטל את העסקה והיפנו אותי לשירות הלקוחות.
בשירות הלקוחות שוב נתקלתי בסירוב.
עפ"י הוראות תקנות הגנת הצרכן שלחתי הודעה בכתב על ביטול, אך לא נעניתי. כאשר התקשרתי שוב, ענתה לי פקידה חסרת סבלנות שטענה שאין טעם לויכוח, הם לא יבטלו את העסקה.
עדשות מגע הינן מוצר אשר נמכר ללא ייצור מיוחד, ולכן חובה על החברה לבטל את העסקה בהתאם לחוק, אולם החברה מתעלמת מחובתה זו, ומנסה לתת דין שווה לעדשות מגע סטנדרטיות ולעדשות משקפיים אשר מיוצרות במיוחד לבקשת הצרכן.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והשבת הכסף פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
ביילי שלום, תגובה:
הוחלט על ביטול עסקה מלא .

יום טוב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה