פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת אספקת משקפי ראיה נושא התלונה:
גרינבלום אילה שם/כינוי:
‏שבת ‏20 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג ק.אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-20/08 באתי לבחור משקפיי ראייה באופטיקה הלפרין, סניף בית קריות.
מצאתי מסגרת שאהבתי - מסגרת פלסטיק גדולה יחסית וניגשתי לערוך את בדיקת הראייה לצורך התאמת המשקפיים.
שילמתי 1544 ש"ח ב-7 תשלומים בכרטיס האשראי וביקשתי כי יעבירו לי את המשקפיים לסניף בהדר, חיפה. וכך נרשם על גבי טופס ההזמנה שלי.
מספר העסקה שלי: 116848.
לאחר כשבוע התקשרו אלי ואמרו שהמשקפיים שלי מוכנות. שאלתי ליתר בטחון: "לאיזה סניף?" ונאמר לי: "לאיפה שקנית. ביג קריות." ציינתי בפניהם כי זה לא בסדר מאחר וביקשתי שהם יגיעו להדר. הם הודו בטעות ואמרו שהם יעבירו את זה להדר אבל זה יקח כ-4 ימים. הסכמתי בלית ברירה וסיימתי את השיחה. לאחר כחמש דקות התקשרתי שוב לסניף ביג קריות ושאלתי אם ישנה אפשרות להשאיר את המשקפיים אצלם במקום להעביר להדר כי אני רוצה לקבל אותם ולא לחכות עוד ימים. הם אמרו שאין בעיה והם ישאירו זאת אצלם.
לאחר מספר ימים הגעתי לסניף ביג קריות וביקשתי לאסוף את משקפיי. במשך שעה ארוכה הם חיפשו את המשקפיים ולא מצאו עד שהם נזכרו כי למעשה הם כן העבירו את זה לסניף הדר על אף בקשתי להשאיר אותם בסניף ביג קריות. חזרתי לביתי ולאחר מכן קיבלתי טלפון כי המשקפיים הגיעו לסניף הדר.
לאחר כמה ימים הגעתי לקחת את המשקפיים מסניף הדר וישר הבחנתי כי על עדשה ימין יש שריטה משמעותית. גם המוכרת זיהתה את השריטה ולכן הזמינה עדשה חדשה.
הבעיה המשמעותית יותר התגלתה כשהרכבתי את המשקפיים - מייד הבחנתי כי כל שדה הראייה שלי מעוות. ראיתי את העולם כאילו אני הולכת בתוך בועה. כלומר - כל הקוים הישרים נראים כעגולים - בניינים, מעברי חצייה, קירות וכיו"ב. עיוות הראייה היה משמעותי מאוד והייתי צריכה להעזר בבעלי על מנת ללכת ברחוב כאשר אני מרכיבה את המשקפיים. המוכרות בסניף הדר אמרו לי שאולי זה בגלל שהמשקפיים לא מונחים באופן ישר עלי ולכן אני צריכה ללכת לטכנאי לסדר אותם. אין טכנאי בסניף זה ולכן הומשכתי להיות מטורטרת ע"י ביקור בסניף מספר 3 של אופטיקה הלפרין. שם יישרו לי את המשקפיים ואמרו לי שהעיוות הוא כנראה בגלל הצילינדר ששמו לי וייקח לי יומיים להתרגל.
המשכתי להרכיב את המשקפיים למשך שלושה ימים על מנת לנסות להתרגל אליהם אך ללא הצלחה - עדיין ראיתי עיוותים. פניתי טלפונית אל סניף ביג קריות ונאמר לי לבוא לשם עם המשקפיים לבדיקה חוזרת. יש לציין כי אינני גרה בסמיכות לסניף וכל נסיעה לשם כרוכה בכחצי שעת נסיעה ברכב, בזבוז זמן ודלק.
הגעתי לבדיקה נוספת ב-07/09 ואופטימטריסיטית בשם פאטמה בדקה את משקפיי ואמרה כי המעבדה סיפקה את המשקפיים בהתאם להנחיות שהם נתנו (כלומר, המספר שעשו לי נכון). בנוסף, עברתי שוב בדיקת ראייה בעצמי שגם היא הובילה לאותה מסקנה. בסופה של דבר הגיעה אותה אופטימטריסטית למסקנה בנוגע לטעות שנעשתה - היא אמרה לי שהמסגרת שבחרתי למשקפיים גדולה יחסית ומסגרת שכזו לא מתאימה לבעלי מספרי מינוס גבוהים כשלי (מינוס 5.25). היא אמרה במפורש כי היא נתקלה בתופעה זו בעבר בסניף אחר של אופטיקה הלפרין - בנשר. בנוסף, היא התקשר להתייעץ עם אופטימטריסט אחר אשר לפיה הינו בעל ניסיון רב וגם הוא אמר שמשקפיים בעלי מסגרת במימדים שאני בחרתי לא מתאימים למספרים כשלי.
כמובן שמחיתי על כך שהם היו צריכים להגיד לי את זה מראש ולא לתת לי לבחור מסגרת שמבחינה אופטית לא תתאים לדרישות העדשה שלי. האופטימטריסטית אמרה לי שזאת אכן לא אשמתי ושאולי אני אוכל למצוא כאן מסגרת אחרת, קטנה יותר.
חיפשתי מסגרת אחרת בחנות ולא מצאתי משהו לטעמי. ציינתי כי אין זה הוגן שעליי לבחור בכפייה משהו שאני לא רוצה בגלל שהם עשו טעות מקצועית ולא התריעו בי מראש. אמרתי כי אם היו מתריעים מראש על חוסר התאמת המסגרת פשוט לא הייתי קונה שם כי לא מצאתי משהו נוסף שאני אוהבת והולכת למקום אחר.
המוכרת בחנות אמרה לי לא לדאוג, אני לא אהיה חייבת לבחור משהו אחר. מתוך זה הבנתי כי במידה ולא אמצא משהו כטעמי - אוכל לבטל את העסקה מאחר והם עשו טעות ואין עליי לשלם על טעות זו. אמרתי להם שאני בינתיים לא מוצאת מסגרת ושמתי מסגרת אחת בצד כדי לחשוב אולי אני אסכים לקחת אותה. השארתי את המשקפיים המקוריות אצלם מאחר ואין לי יכולת להשתמש בהם במצבם הנוכחי.
במקביל התקשרתי לאופטימטריסט נוסף שעובד באופטיקה הלפרין סניף כפר סבא ושאלתי אותו אם הוא מכיר את התופעה הזו - שמשקפיים גדולים לא מתאימים למספרים כשלי. הוא אמר שבוודאי וזו תופעה ידועה והאופטימטריסטים בחנות היו צריכים להגיד לי שעליי לבחור משקפיים עם מסגרת קטנה.
חשבתי על זה בביתי והגעתי למסקנה כי אינני רוצה לקנות את המסגרת ששמתי בצד מאחר והיא אינה מוצאת חן בעיני. למחרת, 08/09, התקשרתי לסניף ביג קריות ואמרתי להם שאני מעוניינת לבטל את העסקה. מיד אותה מוכרת שלילה לפני אמרה לי שאני לא אהיה חייבת לקנות, אמרה לי שאי אפשר לבטל ושצריך לבדוק זאת מול מנהל הסניף. היא אמרה שהיא תחזור אליי לאחר שתבדוק איתו.
היא לא חזרה אלי באותו יום וגם לא למחר ולכן ביוזמתי התקשרתי אליה לשאול מה הסטטוס של הבקשה שלי. היא אמרה שמנהל הסניף, איהאב, יתקשר אליי היום, 09/09 לדבר איתי על זה. איהאב התקשר אליי והפציר בי להגיע שוב לסניף לצורך בדיקה חוזרת ושהוא יטפל בי ויסדר לי את המשקפיים במסגרת המקורית שבחרתי. ושאני צריכה פשוט לתת לו עוד הזדמנות ולבוא. הוא אמר שמה שאמרו לי האופטימטריסטים האחרים לא נכון ושהוא יוכל לסדר לי את המשקפיים. אמרתי לו שטורטרתי מספיק במשך תקופה של שלושה שבועות בין כל הסניפים שלהם ושאני לא מתכוונת לבוא סתם שוב אלא אם כן הוא יסביר לי איך בדיוק הוא יטפל בבעיה. הוא אמר לי שהוא יבדוק את המשקפיים אם יש בעדשות עיוות ויבדוק אותי עוד פעם אחרונה וזהו ושאני רק אתן לו עוד הזדמנות.
לאור הפצרותיו והבטחותיו הגעתי היום, יום ראשון, 11/09 לסניף ביג קריות לערוך בדיקה נוספת. האופטימטריסט ומנהל החנות איהאב, בדק את משקפיי וערך לי בדיקת ראייה נוספת. הוא אמר שלא יכול להיות שהעיוותים הם בגלל המסגרת, פיקפק ובחן אותי על העיוותים שאני רואה ובאופן כללי דיבר באופן ציני ומלגלג. הוא ביקש שאני אתן עוד הזדמנות ושהוא מציע לשנות את המרחק בין האישונים בעדשות בניחוש שאולי זה יעבוד. הסברתי לו שזה כבר הפך לסיפור מההפטרה ושאני לא מעוניינת בעוד בדיקה ועוד סחבת ושאני בוחרת לקבל את דעתם של שלושת האופטימטריסטים האחרים שאמרו שזאת בעיה במסגרת ואין מה לעשות ושאין מה לשלוח לבדיקה נוספת. ביקשתי לבטל את העסקה עוד לפני שהחיוב הראשון יירד ב-15 לחודש. הוא כעס עלי שבכלל באתי לסניף אם לא טרחתי לתת לו עוד הזדמנות ואני הסברתי שאני זו שבזבזו לה את הזמן ולא הוא.
הוא אמר שבכלל אין לו הרשאות לבטל את העסקה ושצריך לדבר עם המנהל האיזורי. ביקשתי שהוא יתקשר אליו עכשיו, בנוכחותי. איהאב התקשר אל המנהל האיזורי אך ניהל את כל השיחה בערבית ולכן לא יכלתי לדעת מה בדיוק הוא מספר לו. בסיום השיחה הוא פשוט אמר לי - מצטער. המנהל לא מסכים. זאת המדיניות. אין ביטולים לאחר שחתכנו עדשות.
אמרתי לו שלא יתכן שהם סיפקו לי משקפיים שלא מתאימים מבחינה אופטית לדרישות העדשה שלי ושזה לא מקצועי והם חייבים למצוא דרך לבטל את זה.
הוא אמר שאני יכולה לפנות לשירות לקוחות וביקשתי שהוא יתקשר עכשיו בנוכחתי. דיברתי עם שירות לקוחות והם אמרו שהמדיניות שלהם זה שברגע שנחתכו עדשות (כלומר - הותאמו למשקפיים) אין ביטולים. אמרו לי שהדבר היחיד שהם יכולים לעשות זה לשלוח את המשקפיים לבדיקה ולקבוע האם העדשות תקינות או לא. שאלתי אותם מה יקרה במידה והם תקינות - הרי אני עדיין אראה הכל מעוות - מה יקרה אז? הבחורה בשירות לקוחות אמרה שהיא לא רוצה לנחש ונראה מה יקרה כשזה יקרה. ואם העדשות לא תקינות ואני עדיין אראה לא טוב? גם לא ידוע.
מהבנתי - דבר אחד ידוע. הכסף שלי הוא בן ערובה אצלם וכנראה לא ישתחרר בקרוב. אני נמצאת בידיים שלהם ולא להפך.
בעיני, נעשה כאן עוול גדול ועוגמת נפש לא קטנה. בזבזתי זמן יקר, שעות עבודה וכאב ראש שנבע מהעיוותים שנאלצתי לסבול במשך כמה ימים כדי שאני "אתרגל" למשקפיים שפשוט לא יכולות להתאים לי.

אני מרגישה כי סניף ביג קריות הפגין חוסר מקצועיות, גרם לי לטרטור רב ובסופו של דבר סיפק לי סחורה שאינה תקינה לצרכיי. כעת המשקפיים לא בידי אלא בסניף ביג קריות, ככה"נ בדרך לבדיקה נוספת, שלפי 3 אופטימטריסטים של הרשת, הינה מיותרת ותניב את אותה תוצאה בדיוק - המשקפיים תקינים אך פשוט לא מתאימים לי.

אני דורשת לבטל את העסקה באופן מיידיי על כל תשלומיה ולקבל פיצויים מרשת אופטיקה הלפרין על 5 נסיעות מיותרות לסניפיהם מבחינת הוצאות דלק, פספוס שעות עבודה ופיצוי על עוגמת הנפש והיחס הקלוקל והלא מקצועי שקיבלתי מסניפם.
בראש כל אלה - ביטול העסקה באופן מיידי.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה באופן מיידי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:

איילה שלום,

פנייתך טופלה ,
תגובה:
ונסגרה בכך שנבצע החזר כספי- ביטול עסקה !!

איתך הסליחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה