פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה זולה במיוחד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
לב אשדוד כתובת:
קניון לב אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלקוח שזוכר את השנים שאופטיקה הלפרין היתה הסחורה הזולה ביותר, השתכנעתי במבצע שהיה להם לאחרונה 63% הנחה ועקב המצב הכספי שלי הקשה מה לא עושים בשביל לחסוך, נכנסתי לאותה חנות ורכשתי משקפיים חדשות ואכן ההנחה היתה משמעותית כך שעל העדשות עצמם כולל אנטי רפלקס שילמתי 170 ש"ח, את המשקפיים חידשתי לפני שבועיים לרגל שמחה משפחתית אך להפתעתי לאחר שבוע ויומיים כאשר הנחתי את השקפיים הם נפלו לי מהיד על השידה כשאפי' לא שומעים מכה ואני מגלה שבשני העדשות יש חור שקרתה מאותה נגיעה, הייתי המום!!, הלכתי לחנות ושם הפנו אותי ללאה שירות לקוחות ומשם הפנו אותי חזרה אחרי שלשה ימים הם אומרים לי שהם יכולים לתת לי עדשות חדשות עם אחריות לשבירה ואני יצטרך להוסיף רק 300+ ש"ח או את אותם עדשות בתוספת של 230 ש"ח, כמובן שלא עזרו תחנוני שבקושי שבועיים עברו מאז שהתחלתי להשתמש והיות ואין לי כסף מיותר כרגע בשביל לבזבז על סחורה שאני לא יודע כמה היא שוה נכנסתי לאופטיקה שמתחת לביתי ושאלתי כמה יעלה לי לעשות עדשות טובות כולל אנטי רפלקס ענו לי שיש להם כרגע מבצע ליומיים ויעלה לי רק 100 ש"ח, (דרך אגב באופטיקה הזאת קניתי משקפיים לפני שלש וחצי שנים שעלה לי יותר זול מהחדש במבצע ונפלו לי בלי סוף וקיבלו מכות והם נשארו חזקות ויפות עד היום), כמובן שעשיתי את זה מהר לפני שיגמר המבצע,
וכאן אני שואל האם ה170 ש"ח ששילמתי לעדשות לא שוים יותר משבוע וחצי ואם כן למה לא אמרו לי את זה, דרך אגב המוכרת בחנות היית מאד נחמדה בשעת המכירה ונתנה לנו תחושה שזה הסחורה הכי טובה שיש (קניתי מסגרת עדשות גום משקפי שמש לאשתי), אין לי זמן וכח ועצבים להתווכח עם האנשים האלו כדי שבסוף יעשו לי טובה ויורידו לי עוד 50 ש"ח ומחר זה יישבר שוב שילמתי את ה100 ש"ח אבל אני בהחלט חושב שהם צריכים לזכות אותי אם לא על כל ה170 ש"ח לפחות את ה100 ש"ח של עכשיו כשאין לי ברירה כי הרי אין לי מה לעשות עם מסגרת ללא עדשות.

ולציבור אני אומר אל תתפטו למבצעים תקנו אצל אנשים שאתם סומכים עליהם גם לאחר הקניה.

תודה בכל אופן.
אם אקבל עד היום תשובה עולמת אוכל עדיין לבטל את העדשות שהזמנתי כאן. וקבל
כספי סוג הנזק :
עדשות חדשות, או זיכוי על הכסף ששילמתי לחדשות. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה