פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה ואי עמידה באחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי רכשתי משקפי שמש (בשילוב עדשות אופטיות). המוכרת הבטיחה שאקבל את המשקים תוך 14 יום לכל היותר. בפועל, המשקפים הגיעו רק אחרי 4 שבועות לסניף. כחודשים לאחר שקיבלתי את המשקפייםהחל הציפוי של המסגרת להתקלף. ניגשתי אל הסניף והם החליפו את המסגרת המתקלפת במסגרת שהיתה בסניף. כשהגעתי הביתה ראיתי שגם המסגרת השניה פגומה ומתקלפת. חזרתי למחרת אל הסניף. בחנות נכחו שלושה מוכרים שענו לי באדישות שאינם רואים שום פגם במסגרת ושהרשת איננה מחליפה מסגרת בפעם שניה ללא תשלום.
אני מופתעת מהחוצפה והזלזול - שילמתי ממיטב כספי , טורטרתי אל הסניף מס' פעמים שלא לצורך והרשת החליטה על דעת עצמה להסיר מעצמה את האחריות למוצריה?

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות -יעל שם ותפקיד:
לקוחה יקרה ,

הוזמנה לך מסגרת חדשה מהספק .
תגובה:
ובתאום טלפוני מולך המסגרת תשלח לסניף רעננה פארק

יצרו איתך קשר להגיע לקחת.

בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה