פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פגומים ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
התנופה 13 כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.3.2011 רכשתי משקפיי ראייה כחבר מועדון הוט שילמתי עבורם 469 ש"ח, המשקפיים הם מסוג חצי מסגרת, כידוע במסגרת זו העדשה מחוברת למסגרת באמצעות חוט נילון שכנראה לא הותקן כראוי ולכן העדשה נפלה ונשברה,ברצוני לציין כי מאז רכישת המשקפיים לא הרבתי להשתמש בהם מיכוון שהמשקפיים הותאמו לי לאחר ניתוח של היפרדות הרישתית והתאמתם לא הייתה מוצלחת, משהתלוננתי בפני נציגת החברה שערכה את בדיקת ההתאמה בזמן קבלת המשקפיים היא טענה"שהראייה תשתפר עם הזמן" מה שלא קרה. פניתי למנהל הסניף והאא דחה את תענותיי והיה מוכן להחליף את העדשה בתשלום(בהנחה). לגבי אי התאמת המשקפיים הוא טען שעברו שלשה חודשים ולכן אין הוא נושא באחריות. אני מאוכזב מחוסר המקצועיות, מאיכות הירודה של המוצר ורמת השירות הגרועה ועוד "מחברה שחרטה על דגלה אמינות, איכות ושירות.
כספי סוג הנזק :
החלפת המשקפיים והתאמת המספר כראוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
אורן שלום,

אשמח לעזור במידה ופנייתך עדיין לא קבלה מענה
תגובה:
אודה לך באם תמציא לנו מס' חשבונית רכישה להמשך טיפול

תודה מראש .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה