פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין, בזבוז זמן ובזבוז כסף. נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.02.11 בן זוגי ואני רכשנו משקפי ראייה בשבילי + שני משקפי שמש במסגרת 1+2. עלות המוצרים הכוללת עומדת ע"ס של 1500 ש"ח. במעמד העסקה שילמנו 1000 ש"ח במזומן. בתאריך 07.03.11 צלצלו אלינו מהחנות, ברחוב הגעתון, נהריה, להודיע כי משקפי הראייה הגיעו. בתאריך ה08.03.11 בן זוגי הגיע על מנת לאסוף את משקפי הראייה ושילם את ה500 ש"ח הנותרים. בנוסף, באותו המעמד הוא החזיר זוג משקפי שמש אחד מהסיבה שלא הסתגל אליהם. נאמר לו כי נוכל להגיע ולבחור משקפי ראייה\משקפי שמש במקום. מכשמסר לי בן זוגי את משקפי הראייה שלי, הזדעזעתי, ענדתי אותן והרגשתי מסוחררת, במבט למטה\לצדדים הראייה פשוט התעוותה. בראייה קדימה הייתה בעיית פוקוס. עוד אודה לציין כי אני משתמש במוצריהם של אופטיקה הלפרין מזה שנים, רכשתי דרכם משקפיים עם עדשות משולבות שמש+ראייה וכרגע אני משתמשת בעדשות המגע שלהם ומרוצה מאוד. ביצעתי בדיקת ראייה לפני מספר חודשים. המוכרת בחנות חישבה עפ"י הבדיקה האחרונה של עדשות המגע את מידת עדשות הראייה. בנוסף, הזדעזעתי מהעובדה שמשקפי הראייה החדשות הגיעו בקופסא שקטנה מהן, ללא מטלית ניקוי כשהקופסא כלל לא נסגרת, יש לציין כי בן זוגי אסף את המשקפיים - ולא אני, לצערי - שמנו לב לפרטים רק כשהוא מסר אותן לידי. צלצלתי לחנות, מאוכזבת, נעניתי ע"י עובדת חדשה שאמרה לי כי יחזרו אליי בהקדם, אכן חזרה אליי מוכרת בשם דיאנה, מכשבררתי לגבי ביטול עסקה, נזפה בי כי "לא ניתן לבטל שום עסקה!!!!" אך נרגעה ואמרה כי אם יש בעיה שאגיע אליהם ו"נראה איך נפתור את זה". מיותר לציין כי לאחר האכזבה שחוויתי, אני לא סומכת על מוצריהם יותר ואינני מעוניינת בשום "תיקון". בנוסף, על זוג אחד ממשקפי השמש איכות הצבע ירודה - מתקלף. אני מוכרחה לציין כי בן זוגי ואני מאוד התאכזבנו, במיוחד לאור העובדה שהיינו מרוצים במהלך השנים הקודמות. ברצוני היה לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי. אני נותנת שירות בחברות הסלולר, מידיעתי ביטול עסקה כרוך ב5% מערך העסקה\100 ש"ח - הנמוך מביניהם, בטווח של 14 ימים מיום העסקה, בגין עסקה שערכה עולה על 50 ש"ח. עוד אציין כי לא בוצע אף שימוש באף אחד מהמוצרים שרכשנו, לא נהנו מהם ולו לרגע אחד.
לאחר שהגעתי פעם נוספת לסניף "אופטיקה הלפרין" בנהריה, בוצעה לי בדיקת ראייה נוספת ובה נמצא שהיה הפרש בין המספר שהמשקפיים בוצעו בהתחלה לבין התוצאה הנוכחית, בחנות ביקשו ממני להוסיף את העלות של העדשות החדשות והדקות יותר. לאחר שסירבתי בתוקף המוכרת בחנות "עשתה לי טובה" והשתמשה בשובר הנוסף שהיה לי לרכישת זוג משקפיים נוסף בעלות של 800 ₪.
לאחר שהגיעו המשקפיים פעם נוספת לאחר תיקון ולאחר שנוצל השובר השלישי נוכחתי לאכזבה נוספת, עדיין אינני רואה בצורה תקינה במשקפיים. מרגע ששמתי אותן הרגשתי שאני רואה לא מפוקס והתחילו לי סחרחורות.
כמעט והתייאשתי והנחתי אותן שוב בצד בקופסא ללא שימוש כלל.

לאחר אכזבה מרובה ניסינו לתת עוד צ'אנס ובתאריך 24.09.2011 נכנסנו לסניף של "אופטיקה הלפרין"בקניון ביג ביקנעם לברר לגבי עדשות מגע.
האופטומטריסט, חביב, ביצע לי בדיקת ראייה ומצא כי המידה של המשקפיים לא תואמת כלל למידת העיניים שלי.
יש לציין לטובה את היחס של העובדים בסניף יקנעם: ענבר, חביב וסמך המנהל.
מתוסכלת ומבולבלת לא הבנתי איך דבר כזה יכול להיות,
לאחר דין ודברים הסכים מנהל החנות להחליף לי את עדשות המשקפיים ללא עלות בתנאי לעסקה ע"ס 910 ₪ של עדשות מגע.
מרוצה מאוד יצאתי מהחנות, אך כשהגיעו המשקפיים נוכחתי לדעת כי העדשות שהותקנו הן עדשות גסות ועבות, לא כמו ששילמתי בעבורן.
בנוסף, עדיין אינני רואה בצורה תקינה במשקפיים.

יש לציין שוב כי בעבר רכשתי משקפי ראייה + עדשות מגע מ"אופטיקה הלפרין" ולעולם לא נתקלתי בבעיות הללו.
אני מאוכזבת מאוד, עם משקפיים שעלו לי קרוב ל2000 ₪ שיושבות בצד בקופסא שלהן ללא שימוש.
אני מאוד רוצה פתרון הגיוני לעוגמת הנפש שחוויתי. אני מרגישה שמיטב כספי נזרק לפח.

חשוב לי לציין כי בתאריך 3.11.2011 אני טסה למספר חודשים ולא אוכל להשתמש במשקפי הראייה. יש לציין כי אין ברשותי זוג נוסף.
בתודה ובציפייה לתגובה ופתרון יעיל,
אביה מועלם.
עומגת נפש סוג הנזק :
החזר כספי\ניפוק משקפי ראייה תקינות באותה העלות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
שלום רב ,

בתגובה לפניית הלקוחה יצרו איתה קשר ממח' שרות לקוחות כדי לפתור את הבעיה.

הלקוחה שוהה כעת בחו"ל .
תגובה:
בהתכתבות מול דרך המייל הוסבר שנבצע טיפול ופתרון לפנייתה שתגיע לארץ . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה