פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדיקה לא מתאימה . וכן אי עמידה בזמנים נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לפני כ 3 חודשים הזמנתי משקפים מולטי דפוקל .מסוג צייז ביום הראשון היה
בסדר ולאחר מיזה הראש היה כואב לי הבאתי אותם לחנות והם אמרו בגלל שהמסגרת כטנה לכן כואב לכ הראש, ואמרו שצריך להחליף מסגרת יותר גדולה, וכך עשיתי ,וכל פעם שאני שואל מתי יגעו המשקפים הם אומרים תוך מס ימים ולאחר חודש וחצי הגיעו , אבל לא יכולתי לקרוא מקרוב , והם שלחו שוב למעבדה ,ולאחר כ . חודשים סוף סוף יגעו אבל לא אותה מסגרת וגם המשקפים גדולות יותר ונאלתי לקחת אותם בגלל שנמאס לי לחכות , שאלתי מה אני יכול לעשות?
וגם בזבוז זמן סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
דוד שלום,

מבדיקה שערכתי ההזמנה המקורית הינה מחודש יוני 2011 מופיע שיש החלפות של העדשות מס' פעמים, האם עדיין הבעיה לא הסתדרה?
תגובה:
במידה ועדיין קיימת בעיה אשמח לעזור, או לחילופין במידה ועדיין ישנה בעיה במשקפי המולטי ניתן לפצל את המשקפים למשקפי ראיה חד מוקדי שני זוגות בשווי של העסקה המקורית .

בברכה
אופטיקה הלפרין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה