פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציפוי עדשות מתקלף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה שמתי לב כי עדשות המשקפיים שרכשתי אצלכם מתחילים להתקלף באופן מוזר ואכן כך היה נראה כי הציפוי של העדשות פשוט מתקלף.
ברצוני לציין כי אני בן 37 ואני מרכיב משקפי ראייה מגיל 6 שנים , אני בעל מספרים גבוהים 10+ מה שדורש כפי שאתם יודעים עדשות מיוחדות. לסניף שלכם הגעתי והדגשתי מספר פעמים בפני המוכרים כי חשוב לי במשך כל השנים שהעדשות יהיו טובות ואיכותיות מכיוון שבעיית הראייה שלי קשה . הובטח לי ע"י המוכרת וע"י מנהל הסניף שנכח בזמנו במקום כי העדשות האלו הן הטובות ביותר. לא נראה לי כי משקפיים ששילמתי עליהם 4200 ש"ח כאשר כל עדשה עולה 1500 ש"ח אמורים להתקלף בצורה כזו. ובמשך 30 שנים שבהם אני מרכיב משקפיים בתור בחור צעיר שמבלה וספורטאי מעולם לא ראיתי תופעה כזו בעדשות משקפיים .פניתי לסניף נתניה ונאמר לי שם בתשובה מגוכחת להפליא כי יש אחריות שנה בלבד. הסברתי את טענותיי ואמרו לי כי הם ישלחו זאת למעבדה וכי עליי לפנות אליכם גם בתלונה(למרות שלא מובן לי מדוע לא קיבלו את תלונתי בסניף והעבירו את תוכנה) המשקפיים הועברו למעבדות שלכם.לבינתיים חזרו אליי בתשובה כי לא ניתן לעשות כלום וכי יש אחריות שנה בלבד. ניסיתי לדבר עם מנהל הסניף מספר פעמים בטלפון וגם אמרו לי כי הוא יחזור אליי אך הוא לא חוזר אליי כלל. ואל תנסו למכור לי סיפורים של בלאי כתוצאה משימוש. מבחינה בריאותית אני עיוור והמשקפיים למעט שינה ומקלחת אינם יורדים מהאף כלל, כך שבעצם הציפוי פשוט מתקלף מעצמו. (דרך אגב יש לי זוג משקפיים נוספים שקיבלתי מכם במסגרת מבצע של 1+1 בקנייה של הזוג המדובר ואכן נראה כי גם שם הציפוי מתחיל להתקלף למרות שכשנה הזוג היה פשוט מונח בארון ורק שהחלה הבעייה עם הזוג המדובר התחלתי להשתמש בזוג הזה). לי נראה שיש לי עילה מאד טובה לתביעה בנוש כי אין ספק שהעדשות שסופקו לי הינם מאיכות ירודה מאד.א.
כחברה שמעידה על עצמה כי השרות ללקוח הינו דגלה וכי הלקוח תמיד צודק אני מבקש לקבל עדשות חדשות/מתוקנות שיתאימו לבעייית הראייה שלי.
לידעתכם אני מרכיב משקפיים בת זוגתי מרכיבה משקפיים ושני בנותיי מרכיבות משקפיים 2 מאחיי מרכיבים משקפיים וגם אימי מרכיבה משקפיים ויש לציין כי כולם רוכשים בחנויות שלכם ולמעשה הגעתי רק לפי המלצתם וזאת למרות שהייתי שנים אצל אופטיקאי עצמאי וכמו שציינתי הדגשתי בפני המוכרת ומנהל החנות את החשיבות של האיכות וכי במידה ואינכם מסוגלים לעשות זאת אבין זאת ולא אבצע הזמנה. אך בכל זאת נאמר לי כי אתם עושים זאת ומוכרים את העדשות הטובות ביותר. וכך שילמתי מחיר מטורף של 4200 ש"ח לזוג משקפיים שכעבור שנתיים פשוט העדשות מתפוררות.
מקווה לקבל שרות טוב מכם ואכן תוכיחו שאתם חברה שעומדת מאחורי הנפת הדגל "שרות ללקוח" תודה מקרב לב
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
מוטי שלום,

בהמשך לפנייתך,
בתאריך 9.11.2009 בצעתה את הרכישה של המשקפיים, אופטיקה הלפרין נותנת אחריות לשנה בלבד על הציפויים , היות ועברה יותר משנה ממועד הרכישה ,לא ניתן לבצע החלפה ללא עלות
תגובה:
אנו מעניקים לך הנחה משמעותי מתוך רצון של שרות טוב ,הנחה של 60% לרכישה חדשה של עדשות , למימוש ההטבה הינך מוזמן לגשת לסניף בצרוף התשובה שלי

בברכה
אופטיקה הלפרין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה