פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תגובה וטיפול על מכתב תלונה נושא התלונה:
שוורץ שמוליק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
איזור התעשיה שילת ליד מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלחתי בפאקס מכתב תלונה לחברת הלפרין בתאריך 16.10.2011 בו תארתי בעיה שיש לי עם משקפיים שקניתי בסניף שילת של החברה. עד היום אף גורם לא טרח לחזור אלי מה עוד ששלחתי 2 בקשות דרך אתר החברה לשירות הלקוחות ולהנהלה לחזור אלי וגם על פניות אלו לא טרחו לחזור אלי
עוגמת נפש מחוסר יכולת לראות כראוי סוג הנזק :
משקפיים חדשות שיתאימו לצרכי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
הלקוח קיבל טיפול במח' שרות לקוחות תגובה:
וקיבל פתרון לשביעות רצונות הפניה נסגרה והועברה להמשך טיפול בסניף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה