פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי אחריות נושא התלונה:
יהוד רונית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
סנטר 1 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר שנה זו קניתי שלושה זוגות משקפיים באופטיקה הלפרין בסניף סנטר 1 בירושים לאחר כשישה חודשים זוג אחד משלושת הזוגות נפל והחיבור של הידית התנתק הגעתי לחנות בה קניתי את המשקפיים וביקשתי כי יתקנו אותם בתשובה לבקשתי נאמר לי כי אי אפשר לתקן כי השבר נמצא במקום החיבור שבין הידית לגוף המשקף המוכרת בחנות אמרה לי כי אני זכאית לקנות מסגרת אחרת בהנחה של שבעים וחמישה אחוזים מהמחיר המקורי קניתי מסגרת בעלות של מאתיים וחמישים שקלים ותוך חודש שוב נשברה המסגרת באותו המקום היום הגעתי לירושלים לחנות וביקשתי כי יתקנו את המסגרת או לחלופין ייתנו לי מסגרת חדשה בהתאם לתנאי האחריות המצויינים על גבי הקבלה שקיבלתי בעת רכישת המסגרת הנוכחית תשובת המוכר הייתה כי איני יכולה לקבל מסגרת חדשה וכי אין הם מתקנים את המסגרת וכי אני יכולה לרכוש מסגרת נוספת בהנחה של שבעים וחמישה אחוזים יצאתי מהחנות כשאני כועסת מאוד ומאוכזבת לטיפולכם המסור אודה
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות- יעל שם ותפקיד:
רונית שלום,

בהמשך לפנייתך ,
ומבדיקה שערכנו היות ומדובר בשבר ולפי נהליי הרשת אין אחריות על שבר ,
היות והמשקפיים יצאו תקינות מהחנות גם בפעם הקודמת התקלה נגרמה בזמן היותם ברשותך אי לכך נתנה לך ההצעה בחנות להנחה מיוחדת למסגרת חדשה.
תגובה:
אופטיקה הלפרין מתוך רצון טוב לתת לך שרות ,ושתמשיכי להיות לקוחה של הרשת ,

מעניקה לך מסגרת חדשה בשווי המסגרת שברשותך במגבלת העדשות וללא חיוב .

למימוש ההטבה הינך מוזמנת לגשת לסניף בצרוף התשובה שלי .
בהצלחה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה