פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי מולטיפוקל< נושא התלונה:
שמואל שמואל שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי משקפי מולטיפוקל בסניף ק.מוצקין של הלפרין,תוך שהובטח לי כי אני יקבל משקפים עם העדשות הטובות ביותר,דקות ובמספר תואם.לאחר כשבועיים ולאחר ששילמתי 3500 ש"ח,קיבלתי משקפיים שנראו נורא,העדשות היו עבות במיוחד וכאשר הלנתי על כך נאמר כי לא ניתן לעשות זאת אחרת.במשך השנה האחרונה חזרתי הלוך ושוב בטענה כי אני לא רואה טוב,הקריאה ממש לא משתפרת וכי אני מרכיב משקפי קריאה פשוטות לשם כך.מיותר לציין כי נענתי בכך שעלי להתרגל וכל פעם שינו לי את המנח על הפנים.כאשר השבטע הגעתי עם שבר במגרת היוקרתית,נדרשתי לשם מחדש על משקפים עם הנחה ופתאום...הסתבר כי גם ניתן לעשותם דקות.הלכתי ל2 אופטימטריסטים שונים וביצעתי בדיקה והסתבר כי העדשות שלי כלל לא מתאימות,אחת חלשה מדי לעין והשניה חזקה.אני חושבת שעובדים שם אנשים לא מקצועיים,המחירים לא זולים ופשוט עובדים על אנשים בעיניים,לא יתכן כי 3500 ש"ח הושלכו לפח לאחר שנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש החזר כספי או חלקי עבור המשקפיים שכנראה גם פגעו בראיה בשנה האחרונה וגם על אובדן זמן יקר בביקורים התכופים בחנות והונאה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה