|
|
|
|
|
|
קניית משקפיים מיותרים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
פסגת זאב ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו משקפיים בסניף פסגת זאב בירושלים בתאריך 26.6.2011.שירות גרוע ושיקרי, אופטומטריסט הפנה את אשתי לבדיקות מחשש לקטרקט שלא היה ולא נברא וזאת קבע רופא מומחה,קבע מספרים מנותקים מהמציאות, כי בבדקיות נוספות שנעשו אחת בסניף בפסגה ואחת שנעשתה שלשוםבסניף בסנטר 1 לפי המלצת מחלקת פניות הציבור קבעו מספרים אחרים.
בבדיקה שלשום בכלל התברר שלא היה צורך בהזמנת משקפיים חדשות בזמן הזה ,זה יכול היה לחכות לפחות עוד שנה שנתיים.ויש לי מסמך המאשר זאת שהוצא ע"י האופטמטריסטית של אופטיקה הלפריןבסניף סנטר 1 שימרית.אני כבר שילמתי כמה תשלומים על דבר שאי לי בו צורך.
אני דורש או לבטל את העיסקה מעיקרה או לתת הנחה משמעותית ביותר כפיצוי על מצג השווא שהוצג מולנו שגרם לנו לבצע עיסקה מיותרת.
פניות שלילמקום טרם נענו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלוםרב,
הלקוח מטופל ע"י הודיה ממח' שרות הלקוחות |
תגובה: |
הוצע הוזלת עסקה של 1000שח' בתאום ובהסכמה של הלקוח והעניין נסגר.
יום טוב |
פתרון: |
|
|
|