פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשות בליטוש פגום נושא התלונה:
אורי מיכל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
קניון נהריה כתובת:
קניון נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/08/09 קניתי משקפי ראייה מולטיפוקל מתכהות. נאמר לי שהעדשות מסוג צייס. בבדיקה לאחר זמן הסתבר שהעדשות אינן מסוג צייס והן הוחלפו ע"י החברה לסוג צייס,שעבורו שולם בעת הקנייה. הבעיה, שכבר בעת המסירה טענתי בפני העובדת שנראות סריטות על העדשות. אומנם עבר זמן אבל אני רוצה לדעת אם חברת הלפרין לוקחת אחריות על הבעיה, ומוכנה לתקן .
תיקון ציפוי העדשות סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
לקוחה יקרה ,

העדשות שברשותך נרכוש ב6.8.2009 העדשות הינן עדשות מולטי פוקל מחליף צבע ,
אופטיקה הלפרין נותנת אחריות לשלוש שנים על הציפויים בלבד .
תגובה:
במידה ויש פגם בציפוי בלבד , ואין בנוסף גם שריטות כתוצאה מהשימוש שברשותך ,

ניתן יהיה לבצע תיקון/ החלפה ללא עלות. במידה ויש שריטות !!!! לא ניתן לבצע החלפה או תיקון ללא עלות וניתן יהיה לבוא לקראתך לרכישה חדשה בהנחה של 63%
הינך מוזמנת לגשת לסניף שנוח לך בצרוף התשובה שלי .

בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה