פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי מולטיפוקל< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אליעזר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפי מולטיפוקל ברשת הלפרין סניף קרית אליעזר שבחיפה.האופטומטריסט התנהג בצורה לא מקצועית ובטח שלא אדיבה.המשקפיים לא מתאימים כלל,לאחר בדיקה של רופא עיניים התבשרתי שהקשר בין המשקף שהותאם לי לא קשור למציאות כלל. הגעתי לסניף מספר רב של פעמים ,בכל פעם המשקפיים נשלחו לגרמניה ובכל פעם המשקפיים לא מתאימים.היום המשקפיים מונחים כאבן שאין לה הופכין מלבד העלות הכספית הגבוהה שהפסדתי השרות שקבלתי היה מאוד לא מקצועי ואדיב מהאופטומטריסט.
אציין שהדיילות היו אדיבות,נעימות ומאוד רצו להפיג את חוסר האדיבות מצד האופטומטריסט.
פניתי לשרות לקוחות של רשת הלפרין ועד היום אף אחד לא טרח לברר איתי את התלונה
הפסד כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
פנינה שלום,

מבדיקה שערכנו העסקה מופיעה ע"ש שי קרסו ,ראשית אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך , הינך מוזמנת לגשת לסניף אחר ולבצע בדיקה חוזרת .
תגובה:
לאחר נתוני הבדיקה החוזרת נמשיך להתנהל , יש מספר רב של סניפים באזור הצפון
תגש עם המשקפיים שברשותך בליווי חשבונית נבצע בדיקה חוזרת ונבצע החלפה .
לחילופין הינך מוזמן להביא מרשם חיצוני וניתן לבצע החלפה של העדשות ,
לידיעתך- מרשם חיצוני הינו באחריות הלקוח.
בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה