פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון משקפיים לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה בתוך המשביר כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים השארתי את המשקפיים שלי מסוג רייבאנד לתיקון. בקשתי לתקן את העדשה ומוט שנישבר.
נאמר שאין בעיה. אולם לפני הטיפול צריך לשלם. שילמתי 250ש"ח ונאמר לי שתוך עשרה ימי עסקים אני אקבל משקפיים תקינות.

עברו 10 ימי עסקים המשקפיים לא הגיעו, עבר חודש המשקפיים לא הגיעו ,עברו חודשיים והמשקפיים לא הגיעו. מספר פעמים פניתי לסניף וביקשתי הסברים, בכל פעם נאמר המשקפיים בטיפול וצריך להגיע כל יום.

לאחר כחודשיים וחצי התבשרתי טלפונית שהמשקפיים הגיעו, מיהרתי לסניף לקבל את המשקפיים.
ולהפתעתי אני מגלה שאמנם העדשה השבורה תוקנה אולם המוט השבור לא תוקן.

שאלתי מדוע לא תוקן מוט המשקף, התשובה הייתה "לא ניתן היה לתקנו אולם העדשה השבורה הוחלפה".

והרי שילמתי על התיקון של העדשה והמוט ביחד, ויש לי אסמכתה שניתנה לי על ידי הסניף שמתארת את הבקשה שלי לתיקון.

למותר לציין כי התיקון ששולם עליו מראש לא רק שלא בוצע. הוא נמשך לאורך זמן רב לאחר שהובטח לי שמקסימום יקח 10 ימי עסקים.

בקשתי שיחזירו לי את הכסף ששילמתי אולם הם לא הסכימו.

אני אודה לכם אם תפנו בשמי לשרות הלקוחות של החברה להמשך טיפול
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה