פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא רצו להחליף משקפיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפיים לפני כחודש ימים . כאשר מדדתי אותם שוב בבית הם לא מצו חן בעני הם פשוט גדולות מהפנים שלי
המוכרת שמכרה לי אותם היתה מאוד לא מקצועית . היא כל כך שיכנעה אותי בקנייה שהיא מוצחלת אפילו צינה שהמנכל של אופטיקה אלפרין מסתובב עם אותו הזוג.
כאשר פניתי אליהם בבקשה להחליפן נענתי בשלילה ובחוצפה הם תקפו אותי בטענה שמשקפים זה לא מכנסים ושאין אפשרות להחליפן . המוכרת בחנות אף הציעה לי לרכוש זוג נוסף בהנחה ... כיאילו שאני אקנה מהם שוב .
חוסר מקצועיות לשמה עם יחס מזלזל . אני רוכשת משקפים על בסיס קבוע אין סיכוי בעולם שאופטיקת הלפרין יראו עוד שקל מכיסי .
עלבון סוג הנזק :
היתי רוצה לקבל התנצלות על הזילזול שקיבלתי והחלפת המשקפים שיש בבעלותי. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתה של הלקוחה טופלה טלפונית ע"י מח' שרות לקוחות ,
תגובה:
ולהלן סיכום הדברים:
הלקוחה תיגש לסניף ביאליק בר"ג(כיכר אורדע) ותבצע החלפה למסגרת חדשה זהה למסגרת שברשותה / מסגרת חדשה במגבלת העדשות .
מסגרת עד שווי 888 ש"ח ללא עלות במידה ותבחר מסגרת יקרה יותר תשלם את ההפרש.
בהצלחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה