פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר וסירוב לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מאכז אלרם ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/10/2011 רכשתי משקפי שמש ראיה בסניף אופטיקה הלפרין באלרם ר"ג בסכום של מעל 1500 ש"ח. מכיוון שזה היה חג והמעבדות לא עובדות בחג אמרו לי שאקבל את המשקפיים רק לאחר החג ושיתקשרו אליי. זאת הפעם הראשונה שאני קונה משקפיים ברשת זו ומנסיוני עם רשתות וחנויות אחרות אכן היו מתקשרים אליי כאשר המשקפיים היו מגיעים. כעבור חודש(!) משלא קיבלתי שיחת טלפון מהחנות ניסיתי ליצור קשר טלפונית עם הסניף , אך המספר שמופיע על הקבלה וברשימת הטלפונים של הרשת משמש בפועל כפקס בלבד. ביררתי טלפונית בסניף אחר מהו הזמן המקסימלי לקבלת משקפי שמש ראייה ונאמר לי שהזמן הוא שבועיים.
התקשרתי לשרות לקוחות, הבחורה משירות הלקוחות ניסתה לפטור אותי מעליה באומרה שלוקח לפחות שלושה שבועות עד לקבלת זוג משקפי שמש ראייה, לאחר שביקשתי לבטל את העיסקה היא אמרה במפורש שלא ניתן לבטל את העיסקה. לאחר ששלחתי פקס רשמי בו הודעתי על כוונתי לבטל את העיסקה בחברת האשראי ואף ציטטתי חלק מחוק כרטיסי האשראי שאומר שאם לא קיבלתי את המוצר שקניתי כעבור 35 יום זכותי לבטל את עיסקאת האשראי, היא עשתה מאמץ לברר מה קרה עם ההזמנה שלי וחזרה אליי (רק יום למחרת!) עם בשורה שהמשקפיים שלי יהיו מוכנים עוד שלושה ימים! מה שאומר שהם לא ביצעו את ההזמנה שלי בכלל! וברוב חוצפתם לא הסכימו לבטל את העיסקה!
לאחר ניסיון "לפצות" אותי בזיכוי של 600 ש"ח שהכעיס אותי עוד יותר מכיוון שזה ניסיון בוטה לסחוט ממני עוד כסף כיוון שכל זוג משקפיים שלי עולה יותר מאלף ש"ח, הם הסכימו לזכות אותי בשלוש מאות ש"ח בכרטיס האשראי וברוב יאוש הסכמתי.
זה היה יום שישי לפני שבועיים.
יום חמישי האחרון (שישה ימים אחרי ההבטחה שיהיו מוכנים תוך שלושה ימים!) התקשרו אליי מהסניף לומר לי שהגיעו המשקפיים.
יום למחרת - ביום שישי האחרון (כשבוע לאחר ההבטחה לזכות את כרטיס האשראי שלי ב300 ש"ח) החלטתי לברר מול חברת האשראי אם אכן התבצע הזיכוי לפני שאני אוספת את המשקפיים מהסניף. המוקדנית אמרה כי אינה רואה את הזיכוי במסוף שלה ובירור מעמיק יקח כמה ימים והסכמתי לחכות. אחרי יומיים חזרה אליי המוקדנית ואמרה לי במפורש שלא התבצע שום זיכוי שכזה.
יומיים מאז אני מנסה להשיג את הבחורה משירות הלקוחות , משאירה לה הודעות אצל מזכירה בחברה (שהשיחות קופצות אליה משאין מענה בשלוחה של שירות הלקוחות) ואף אחד לא חוזר אליי.

אני אמא לשני ילדים קטנים, עובדת במשרה מלאה, בקושי מוצאת זמן להתקשר לאימי שחולה מאוד ומאושפזת בבי"ח כל שכן לרדוף אחרי אופטיקה הלפרין שיכלו לגלות אצילות נפש ולבטל את העיסקה בו בזמן שגילו כי לא בוצעה ההזמנה.

מפאת כל אלו, אני מבקשת את עזרתכם בעניין.
כל סוגי הנזק המוצעים ברשימה סוג הנזק :
ביטול עיסקה וזיכוי על כל סכום העיסקה. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
מלי שלום,
נכון לתאריך 1.12.2011 בשיחה שלך מול מנהלת שרות לקוחות הגב' אתי

הוסבר שהיתה אי הבנה ועניין ההחזר יטופל.
תגובה:
כמו כן עניין ההחזר הינו במעכב ובטיפולה אנו מתנצלים על העיכוב ואי הנעימות שנגרמה לך

בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה