מוצר לקוי ושירות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
בוכשטב מור |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כנרת 15 |
כתובת: |
ליד קניון אילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאירך 29.5.2011 רכשתי משקפי ראייה בסניף אופטיקה הלפרין שליד קניון איילון. בתאריך 16.12.2011, פחות משמונה חודשים לאחר הקניה גיליתי כי ישנם סדקים במסגרת, משני צידי גשר האף.
ראשית אציין כי השימוש אותו אני עושה במשקפיים הינו תקין לחלוטין. אני שומרת אליהם, ואין שום סיבה שמוצר איכותי יתקלקל לאחר זמן כה קצר.
כאשר פניתי לסניף קיבלתי תשובה שניתן לתת לי מסגרת חדשה בהנחה של 65%, אך המסגרת שבחרתי כבר לא במלאי, וישנן מסגרות אחרות, הרבה פחות יפות.
החלטתי לפנות לשירות לקוחות, מכיוון שלדעתי אין סיבה שאני אשא בעלויות התיקון של מוצר שאמור להחזיק הרבה הרבה יותר זמן.
בשירות לקוחות נתנו לי תשובה שניתן לתת 70% הנחה. בתגובה, פניתי למנהלת. המנהלת התעקשה שהמוצר שקיבלתי מהחברה היה תקין לחלוטין, והסיבה היחידה שבגינה המשקפיים נשברו היא שימוש לא תקין שלי במוצר. היא הסכימה לתת לי הנחה של 80%, 5ך עדיין למסגרת אחרת מזו שקניתי במקור.
בעיני מוצר שעולה כל כך הרבה כסף בחברה מובילה אמור להחזיק הרבה יותר זמן, והסברתי למנהלת שלא יתכן שידרשו ממני לשלם כסף נוסף, ועוד על מסגרת שאיני אוהבת. המנהלת בתורה טענה שהם בכלל עושים לי טובה שנותנים לי הנחה בכלל, ושהכל קרה באשמתי.
החברה אינה לוקחת אחריות על המוצר שהיא מוכרת, ומעדיפה להפיל את כל האחריות על הלקוח. אני לא אקנה שם משקפיים יותר, ואני ממליצה לכולם לעשות כמוני. חבל על הכסף!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המסגרת ללא תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|