פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור משקפי שמש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
מאחר ולא הופתעתי לגלות את מספר התלונות שהועלו כאן על רשת אופטיקה הלפרין , הרשיתי לעצמי להעלות עוד תלונה אחת בתקווה שתעזור לעוד לקוחות שאם עדיין לא הבינו , שלא יעשו את הטעות ויקנו ברשת זו.
ביום שבת בשבוע שעבר רכשתי שני זוגות משקפי שמש במבצע בלעדי לחברים במועדון מסויים בהנחה גדולה. במהלך השבוע חשבתי וההחלטתי שאין לי צורך בשני זוגות משקפיים חדשים ושאני רוצה להחזיר זוג אחד לחנות. כך שלאחר 7 ימים בלבד ( 6 ימי עסקים) ניגשתי לחנות בה רכשתי את המשקפיים וביקשתי להחזיר את המשקפיים ושאלתי מה לגבי החזר כספי. נאמר לי שמדיניות החברה היא שאין אפשרות להחזיר או להחליף אחרי יותר מ -48 שעות לאחר הקנייה.
הופתעתי מאוד מהתשובה שכן אלו משקפי שמש לא בהזמנה מיוחדת ולא משקפי ראיה בהתאמה אישית אלא סתם משקפיים שהיו מונחות על המדף כשאר המשקפיים. צירפתי את קבלת הרכישה ובכל זאת נאמר לי ע"י מנהל החנות שכביכול אמור להפעיל את שיקול הדעת בעצמו שהוא צריך לבדוק זאת מול שירות הלקוחות. מנהל החנות חזר אליי ואמר שוב שאין אפשרות להחזר וגם לא להחלפה!
הוא גם אמר שהוא רואה שהמשקפיים חדשות ולא נעשה בהם שימוש אך הוא לא יכול לפעול בניגוד למדיניות....
אני עדיין לא רואה שום סיבה לאי מתן החזר כספי עבור רכישה
וכמובן שאין לי שום כוונה לחזור ולרכוש מוצר כלשהו בחברה זו .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור משקפי השמש שהוחזרו פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
לקוחה יקרה,

ע"פ נהלי הרשת החלפה של משקפי שמש ניתנת עד 48 שעות ממועד הרכישה.
תגובה:
אנו מתנצלים אך לא ניתן לבצע החלפה מעבר לזמן הנ"ל .

איתך הסליחה

אופטיקה הלפרין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה