פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרת שנשברה בזמן הרכבת עדשות נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב12/12/2011 הגעתי לסניף אופטיקה הלפרין בשילת וביקשתי להתאים לעצמי משקפי שמש חדשים במקום אלה שאבדו. ברשותי משקפי שמש שנקנו בחנות במבצע קודם (3+1) ובחנות הזמנתי עדשות אופטיות מתאימות . נאמר לי שהטיפול בעדשות מסוג זה יעשה במעבדה ואורך 10 ימים . ב22/12/2011 התקשרתי לחנות ואחרי ברור השאיר לי אלכס מנהל החנות הודעה בנייד: " המסגרת נשברה בזמן הרכבת העדשות, הגיעי לחנות". כשהגעתי למחרת נאמר לי שאוכל לבחור כל מסגרת תמורת 89 ש"ח השתתפות עצמית . לדבריהם נוהל זה על פי תקנון שמפורסם בחנות . אני חייבת לציין שנוהל כזה לא הוצג בפני .
אני מבקשת לציין מסרתי משקף חדש ( שלא נקנה בזמן הזמנה זו) וקיבלתי מסגרת שבורה וזוג עדשות, מכאן והלאה אין לאופטיקה הלפרין עניין בטיפול בפרשה , גם כשפניתי לשירות לקוחות קיבלתי תשובה דומה והתייחסות מזלזלת.
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה טלפונית ע"י נציגה ממח' שרות לקוחות תגובה:
אושרה ללקוחה מסגרת חדשה ללא עלות ,

יום טוב

יעל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה