|
|
|
|
|
|
מסגרת שנשברה בזמן הרכבת עדשות |
נושא התלונה: |
יום שני 12 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
שילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב12/12/2011 הגעתי לסניף אופטיקה הלפרין בשילת וביקשתי להתאים לעצמי משקפי שמש חדשים במקום אלה שאבדו. ברשותי משקפי שמש שנקנו בחנות במבצע קודם (3+1) ובחנות הזמנתי עדשות אופטיות מתאימות . נאמר לי שהטיפול בעדשות מסוג זה יעשה במעבדה ואורך 10 ימים . ב22/12/2011 התקשרתי לחנות ואחרי ברור השאיר לי אלכס מנהל החנות הודעה בנייד: " המסגרת נשברה בזמן הרכבת העדשות, הגיעי לחנות". כשהגעתי למחרת נאמר לי שאוכל לבחור כל מסגרת תמורת 89 ש"ח השתתפות עצמית . לדבריהם נוהל זה על פי תקנון שמפורסם בחנות . אני חייבת לציין שנוהל כזה לא הוצג בפני .
אני מבקשת לציין מסרתי משקף חדש ( שלא נקנה בזמן הזמנה זו) וקיבלתי מסגרת שבורה וזוג עדשות, מכאן והלאה אין לאופטיקה הלפרין עניין בטיפול בפרשה , גם כשפניתי לשירות לקוחות קיבלתי תשובה דומה והתייחסות מזלזלת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוחה טופלה טלפונית ע"י נציגה ממח' שרות לקוחות |
תגובה: |
אושרה ללקוחה מסגרת חדשה ללא עלות ,
יום טוב
יעל |
פתרון: |
|
|
|