פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים חדשות עם פגם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פסגת זאב כתובת:
שדרות משה דיין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי משקפי ראייה ללא מסגרת תוצרת חברת HUGO BOSS. המשקפיים הגיעו כשהעדשות מותקנות בצורה לא סימטרית וללא הקופסא המקורית של הספק (הציעו לי קופסא של הלפרין). לשאלתי, ניסו להפנות אותי לקניון רמות או לסנטר אחד ששם אולי יש מישהו שיכול לתקן אותן. הסברתי שלא מדובר בתיקון אלא בהחלפת עדשה או אפילו שתיהן והתקנתן מחדש באופן מקצועי. רק לאחר ויכוחים והפצרות הסכימו לשלוח למעבדה. כמו כן הודיעו שאין בכוונתם לבטל העיסקה.
מעולם לא נתקלתי בעבודה כל כך בלתי מקצועית ובשירות כה לקוי כמו זה של אופטיקה הלפרין.
אשמח אם תתערבו.
כספי סוג הנזק :
להחליף עדשות למשקפיים ולהתקינן באופן מקצועי. פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
בשיחה טלפונית מול הלקוח בררתי האם הבעיה של הלקוח הסתדרה ,

ומסר כי הכל בסדר פרט לכך שלא קיבל נרתיק של הוגו בוס
תגובה:
בבדיקה מול המעבדה שלנו ומול מנהלת המותגים של הרשת לצערנו לא ניתן לשלוח לך נרתיק של הוגו בוס היות ואזלו הנרתיקים , אשמח לאפשר לך לקבל כל נרתיק שנמצא במלאי החנות .

בברכה

אופטיקה הלפרין

יעל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה