פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי ביטוח< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אהרונוביץ 10 בני ברק כתובת:
פאור סנטר צומת פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי רכש משקפי ראייה באופטיקה הלפרין בעלות של 4,472.60 שח.המוכרת הזריזה בשם חגיגי מירי החליטה שהוא חייב גם ביטוח בעלות של 50 שח. אז היא חייבה את כ.אשראי בסכום כולל של 4,522.60שח.במעמד החתימה על ספח הוא אמר שהוא לא מעוניין בביטוח. אבל היא בשלה מסבירה שוב ושוב את היתרונות. לאחר שהבינה שהוא לא מעוניין אמרה לו שמדיניות החברה להחזיר כסף - לוקח עד 21 יום.לאחר שאני התקשרתי לסניף ודרשתי את מלוא ה 50שח בחזרה (בעלי לא דובר עברית טובה) בתאריך 08.02.12 קיבלנו זיכוי על סך - 46.50שח. בשרות לקוחות של החברה אין מענה למייל ששלחתי להם ואין מענה טלפוני - אני רוצה להבין למה לקחו עוד 3.50שח. רווח לעצמם בחינם - לא נתנו דבר בתמורה .אני חוזרת ואומרת שבמעמד הקניה הוא אמר שהוא לא רוצה ביטוח.
אני מוכנה לתרום לחברת אופטיקה הלפרין את הסכום של 3.50שח.
אבל למה הם לא ביקשו תרומה למה לקחת בעורמה 50 שח ואלחר ויכוח קשה בטלפון להחזיר רק חלק מהסכום
בברכה גינה
אכזבה סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה