פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת אביב ג' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלחתי תלונה בפקס ובאי מייל לפני 10 ימים אבל אף אחד בשירות לקוחות לא הגיב. מדי יום אני מתקשר לשירות לקוחות אבל אין מענה, משאיר הודעות אצל המרכזנית ומס' טלפון היא מבטיחה שיחזרו אלי באותו יום, אבל זה לא קורה.
חשוב להדגיש, כי התלונה שלי נובעת מבעיה שנוצרה עקב התאמה לא נכונה של העדשות לליקוי בראייה (ככל הנראה כתוצאה מטעות של האופטומטריסטית בסניף רמת אביב ג'). אני ממתין להתייחסות אבל בינתיים אני סובל מקשיים בראיה ומכאבי ראש עקב שימוש במשקפיים הישנים.
כנראה שבשירות לקוחות של אופטיקה הלפרין לא מבינים שתלונות הנוגעות לראייה מקבילות לתלונה רפואית של חולה שסובל בריאותית מליקוי פיזי.
אם גם שירות הלקוחות אינו זמין, אינו משיב ואינו מגיב - ממש כמו הסניף שבו רכשתי את המשקפיים - מה זה אומר על רשת אופטיקה הלפרין כולה ?
התאמה לקויה של עדשות לתיקון ליקוי בראיה סוג הנזק :
החזר כספי בתוספת פיצוי כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה