פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שהעברתי אליכם בתאריך 14/1/2012 ועדיין לא טופלה מס תלונה 71292 נושא התלונה:
טביב  שלום שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניית משקפי מולטיפוקל (צייז) ואכזבה עמוקה כותרת לתלונה:
אני אשתי וילדיי לקוחות קבועים מזה שנים באופטיקה הלפרין הקיף קניותי בהלפרין בלי להגזים עד היום באלפי שקלים .
לפני כשנה וחודש רכשתי אני ואשתי משקפי מולטיפוקל של חברת צייז שנחשבים הכי טובים אך לצערי אשתי לא הסתגלה אליהם למרות שיש זמן הסתגלות אך בלית ברירה ולאחר שנמאס על אשתי כל הנושא עשתה ניתוח לייזר כחצי שנה לאחר קניית המשקפיים נסדקה המסגרת של המשקפיים שלי ניגשתי לאופטיקה הלפרין בדימונה על מנת להתאים מסגרת אך לא היה בנמצא ונתבקשתי לנסוע לבאר שבע מאיפה שקניתי ושם יתאימו לי מסגרת אכן כך עשיתי נסעתי לבאר שבע לחנות בקרית הממשלה אך לא נמצאה מסגרת מתאימה ואז הם הציעו שאני אחפש מסגרת שנראית לי והם יתאימו את העדשה למסגרת שאלתי האם זה ישפיע על מיקוד הראיה אך נעניתי בשלילה בחרתי מסגרת ובוצעה לי "התאמה " גם ההתאמה הייתה גרועה בחלק מהמסגרת העדשה בכלל הייתה באוויר ולא נתפסה כלל על המסגרת . אך שבוע , שבועיים חודש חודשיים והראיה לא התרגלה לעדשה קיצור העדשה מנע ממני שדה ראיה רחב ושאין מה לדבר כלל על קריאה .
בלית ברירה עשיתי כיום משקפיים חדשות מולטיפוקל אצל מרקוביץ שעלו לי לא מעט (4000 ש"ח) תיאור הבעיה:
עוגמת נפש, כספי, וצער סוג הנזק :
אנני מבקש החזר כספי אך לפחות היות ויש ביטוח וכל מה שקר אינו במסגרת אחריותי אלא בעקבות סדק במסגרת אבקש ביצוע משקפיים ועדשות אחרות של צייז ללא עלות פתרון
עוגמת נפש כספי וצער סוג הנזק :
אנני מבקש החזר כספי אך לפחות היות ויש ביטוח וכל מה שקר אינו במסגרת אחריותי אלא בעקבות סדק במסגרת אבקש ביצוע משקפיים ועדשות אחרות של צייז ללא עלות פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה