פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות פושעת נושא התלונה:
חזוט עמר שירן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏12 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בן צבי 9 לב הסיטי ב"ש כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/411 רכשתי בחנות אופטיקה אלפרין בבאר שבע משקפי ראייה חדשים בעלות של 628.20 ש"ח.
המשקפיים אותם רכשתי אלה משקפי ראייה עם ברגים שכמעט כל שבוע נאלצתי להגיע לחנות על מנת לחזק את הברגים שכן היו משתחררים כל הזמן.
בתאריך 11/7/11 נשברו לי המשקפיים(לאחר 3 חודשים) והגעתי שוב לאותו הסניף על מנת לרכוש שוב משקפיים הסברתי לעובדת שאלה המשקפיים השניים שלי תוך 3 חודשים ואם יש מקום לבוא לקראתי,היא אמרה שלא ואמרה שהם כרגע במבצע ואשלם במחיר המבצע,כאמור שילמתי שוב 567 ש"ח.
לאחר רכישת המשקפיים בפעם השנייה וכאמור לאחר מספר רב פעמים שהגעתי לחנות על מנת לחזק את הברגים פניתי לאופטימטריסט והתרעתי בפניו שנמאס לי להגיע כל הזמן על אותו הדבר,והוא אמר שידביק לי את הבורג של העדשה על מנת שלא ישתחרר ואם במידה יהיה גם בעדשה השנייה שאגיע לחנות והוא ידביק גם את זו.
בתאריך 21/1/12 בעודי יושבת וצופה בטלויזיה נשברו לי שוב המשקפיים בדיוק בעדשה אותה הדביק לי האופטימטריסט,
שוב הגעתי לחנות בתאריך 22/1/12 הסברתי את אשר קרה לא האמינו לי אמרו שבטוח על המשקפיים הופעל לחץ,נשבעתי שלא כך היה -לא קיבלו אמרו שאם הנני מעוניינת בתיקון העדשה עליי לשלם 129.20 ש"ח-שוב שילמתי שאלתי עוד כמה ימים אני אבוא לאסוף נאמר לי ע"י המוכרת יום יומיים,
לאחר 3 ימים התקשרתי כיוון שלא התקשרו לומר לי לקחת אותם נאמר כי עדיין לא מוכן ובעוד יומיים יהיה מוכן(יום ו')שוב התקשרתי נאמר לי ע"י המוכרת שהמכונה התקלקלה והיא מאמינה כי בתחילת שבוע הבא יהיו מוכנים.
תחילת שבוע הנני מתקשרת שוב נאמר טרם מוכן,ופה כבר איבדתי סבלנות ביקשתי לבטל עסקה המוכרת אמרה שלא ניתן,לאחר לחצים מצדי נאמר שרק במשרדי החברה יכולים לבטל לי עסקה והיא נתנה לי את המספר של המשרדים.
מיד התקשרתי ענתה לי בחורה בשם יעל שהזדהתה כחלק מההנהלה 036150333,דיברתי איתה סיפרתי לה את השתלשלות האירועים והיא הבטיחה לברר עם הסניף ולעדכן אותי בנעשה,כאמור חזרה אליי ואמרה לי ביום ה' לגשת ולקחת את המשקפיים
ביום ה' ניגש בעלי לחנות ולקח את המשקפיים,כשהגעתי הביתה בשעה 20:00 שמתי את המשקפיים,הפלא ופלא עדשה אחת זו שהחליפו לי היא עדשה עבה יותר מהשנייה ובעדשה (ימין)אנני רואה כמו שצריך.
יום א' שוב הגעתי לחנות הסברתי להם את הדברים זאת לאחר שעדכנתי בדבר את יעל מההנהלה,וזו אמרה שתברר.
כמובן שבחנות ניסו להתנער הסבירו שאני לא רואה טוב וככה זה צריך להיות
אך לאחר הכנסת המשקפיים לבדיקה יצאה אחת המוכרות ואמרה כן את צודקת אכן העדשה זו לא העדשה הנכונה,ברגע שהמנהלת שמעה זו והרימה את הקול המוכרת חזרה בה ושינתה את האימרה באימרה של טעות שלי.
ושוב פעם המשקפיים נכנסו למעבדה ושוב פעם יעל התקשרה אליי,ואמרה כי היא ביקשה מהחנות לקבל את המשקפיים אלייה לבדיקה במעבדה
לאחר כמה ימים התקשרה ואמרה כי אני צודקת באמת מצאו שהעדשה אכן לא תקינה ושתוך כמה ימים המשקפיים יחזרו לחנות כאמור היום התקשרתי שוב ליעל שבכלל לא חזרה אליי
ושוב לאוטיקה אלפרין שאמרו שזה נמצא במשרדים.
ואני שואלת מה איתי במשחק הכיסאות הזה,מה עם זה שאני לא רואה-
מה עם זה שאני לא נוהגת
ומה עם זה שהעניים שלי אדמומיות ויש לי סחרחורות כל היום
כמובן שהבהרתי לחנות+ליעל שאני לא יכולה להרכיב עדשות מגע כיוון שזה גורם לי לדלקות בעניים.
פעמיים כבר נפלתי כיוון שלא ראיתי מדרגה בחושך
זהו איבדתי כל אמונה בחנות/רשת אלפרין ובעובדיה
יש לי רשימה של 15 אנשים שלא קשורים אליי בשום קשר שאינם מרוצים מאותה רשת
זהו מכתב אחרון לרשת המשקפיים כיוון שהנני מתכוונת לפנות לתביעה שכן כל הקבלות וכל השיחות מוקלטות עם הרשת+עם יעל המנהלת
היום אנחנו בתאיך 14/2/12 ואין כל זכר למשקפים
נפילה פעמיים +נזק לראייה סוג הנזק :
החזרת המשקפיים לאחר תיקון מקיף+פיצוי הולם פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה