פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיי ראייה שלא על פי המרשם, שרות לקוי וזלזול נושא התלונה:
בלבול יוסי שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ההגנה 12 פתח תקווה כתובת:
90-40 ההגנה 12 פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/09/11 (לפני יותר מ 3 חודשים!!!) רכשתי 3 זוגות משקפי ראייה בסניף 90-40 השייך לרשת אופטיקה הלפרין. שני זוגות ראייה וזוג משקפי שמש אופטיים.

ביום למחרת, נגשתי לסניף הלפרין בכרמיאל לביצוע בדיקת ראייה. תוצאות הבדיקה ועל פיהן היו אמורים ליצור את המשקפיים הועברו לסניף בפתח תקווה.
לאחר 3 שבועות קיבלתי את זוג המשקפיים הראשון וכבר שהרכבתי אותו הרגשתי כאבי ראש. נאמר לי שזה סביר וייקחו מספר ימים עד שאתרגל. יש לציין כי אני מרכיב משקפיי ראייה זה למעלה מ 6 שנים והמספר על פיו יוצרו העדשות החדשות אמור היה להישמר דומה ולכן ההסבר נראה לי מוזר.
לאחר שבוע שבו הרגשתי עדיין כאבי ראש, קיבלתי את שני הזוגות הנוספים. כאב בראש רק החמיר והתברר ש 3 הזוגות היו שונים אחד מהשני במספר ושלושתם לא תאמו כלל את הנדרש בתוצאות הבדיקה!
לאחר שבועיים קיבלתי 3 זוגות חדשים. גם כאן, לאחר שהתלוננתי על כאבי ראש, נתבקשתי לגשת לאופטיקאי הראשי בסניף חיים עוזר פתח תקווה לצורך אימות בדיקה. ניגשתי ולאחר בדיקה נמצא שהמשקפיים אינם על פי המפרט!
שוב חיכיתי וקיבלתי 3 זוגות חדשים. הפעם, ביקשתי שיבדקו בחנות את התאמתם למפרט ונאמר לי כי הם תואמים.
שוב חזר כאב הראש והפעם כבר הופניתי לשרות לקוחות. בקשתי משרות הלקוחות טיפול בעיניין והוצע לי זיכוי בסך 200 ש"ח לרכישת משקפיים - לעג לרש, שכן מטרתי לקבל משקפיים תקינות מלכתחילה לא נעינתה.
בקשתי לפנות לרופא מומחה דרך קופת החולים. בזבזתי זמן וכף וניגשתי לרופא. הרופא ביצע לי בדיקה מקפת כולל הרחבת אישונים ומסר לי מרשם למשקפיים. כעת, אופטיקה הלפרין מציעה לי 3 זוגות חדשים על פי המרשם אך ברוב חוצפתה מודיעה מראש שאם ימצא ואינם תואמים לי אז הדבר לא באחריותם. זוהי באמת חוצפה כי נתבקשתי לפנות לרופא חיצנוי על ידם, היות ולא מצאו את הבעייה בעצמם, וכעת הם מנסים לגלגל את האחריות אליי.
שוב התקשרתי לשירות לקוחות ווידאתי כי זו תגובתם. נאמר לי שכן. ביקשתי לבטל את העיסקה ונאמר שזה לא אפשרי.
אני מבקש - ללא כל פיצוי, על הנזק שנגרם, רק את ביטול העסקה וההחזר הכספי המלא.
כאבי ראש, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה