|
|
|
|
|
|
חוסר שביעות רצון |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי משקפי שמש אופטיות במשך השנה הראשונה (שנת האחריות) מסגרת המשקפיים נשברו פעמיים (באותו המקום בדיוק),וכמובן המסגרת הוחלפה פעמיים. כעת הזרוע של המסגרת נשברה ואופטיקה הלפרין מבקשת תשלום על המסגרת המחודשת.
אני חושב שזאת חוצפה שבמשך כשנה וחצי 3 פעמיים מסגרת נשברת במשקפיים שכמעט אינן בשימוש יומיומי ועוד מבקשים כסף לפעם השלישית ושכנראה בעוד מספר חודשים שוב אצטרך להביאם לתיקון.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחליף לי מסגרת לעדשות בחינם או לחלופין מסגרת של חברה אחרת בהנחה ניכרת לאותן עדשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|