פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לבטל עסקה שנעשתה בשישי בצהריים ביום ראשון בבוקרb נושא התלונה:
סיטון ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בשעה 2:30 בצהריים רכשתי 3 משקפיים ב1200 ש"ח באופטיקה הלפרין.
לאחר שחשבתי על זה שוב בשבת החלטתי שאינני מעוניין במשקפיים.
פניתי אליהם ביום ראשון בבוקר טלפונית ,והם הפנו אותי לשירות לקוחות.
דברתי עם שירות הלקוחות ושם נאמר לי שאין אפשרות לבטל כי זו עסקה שנעשתה "און ליין" . הסברתי לה שעדיין לא הכינו את המשקפיים אז היא טענה שאין אפשרות לבטל. ביקשתי לדבר עם המנהלת - כמובן שלא חזרה אלי- אך בסוף תפסתי אותה - שמה אתי מובשוביץ. היא שוב טענה שלא ניתן לבטל ושלחה לי בפקס הוראה של שר התמ"ת שכל מוצר שנעשה בהזמנה (עדשות משקפיים) ההחזר לא יחול עליו.הבעיה היא שלא החלו לעבוד על המשקפיים הללו כי היה שבת באמצע.
חוץ מזה מה לגבי המסגרת - אותה לא מייצרים עבורי במיוחד.למה שלא יזכו אותי רק על המסגרת?
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
ליאור שלום,

בתגובה לפנייתך ,
מדובר בעסקה בזמן מבצע עסקה של 1=3 לא ניתן לבצע ביטול של הרכישה וגם לא של המסגרת כיון שהעדשות מוזמנות באון ליין .
תגובה:
וכמו שהוסבר ללקוח בכפוף לחוק משרד התמ"ת חוק ההחזרים אינו חל לגבי משקפיים כיון שזה מוצר שמוזמן בהזמנה אישית עבור כל לקוח.ואין זה מוצר מדף.

בברכה
ויום טוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה