פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משפי מולטיפוקל אופיס חזרו מהמפעל שלוש פעמים עם עדשות שאני לא רואה בהם de נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31 בינואר 2012 הזמנתי משקפי אופיס באופטיקה הלפרין ועד היום טרם קיבלתי אותם עקב טעות חמורה בקביעת מספרי העדשות
מאז כידוע לך חלף חודש פברואר והיום בתאריך 3 במרס 2012 חזרו משקפי הראייה בפעם השלישית מהמפעל בירושלים ושוב אני לא רואה בהם דבר.

לא מסוגלת לקרוא, לא מסוגלת לראות את הדואר האלקטרוני בטלפון הנייד, לא מסוגלת לראות היטב לרחוק, לא מסוגלת לקרוא בספר, הכל מטושטש.

לאחר שקיבלתי את משקפי הראייה היום יום ראשון, הלכתי ל-3 אופטומטריסטים בעיר וכולם בצורה גורפת וחד-משמעית אמרו שהדימיון בין מספרי העדשות שמצויים ברשותי לבין אלה שחזרו מהמפעל בירושלים אינו דומה ולו כטיפה אחת בים. הטעות הבולטת ששלושת האופטומטריסטים קבעו שהורידו לי את הצילינדר ממספר שלוש לחצי צילינדר.

לאור עוגמת הנפש שנגרמה לי הנני מבקשת לקבל את כספי בחזרה.

בכבוד רב,
אסתי פלג טל. נייד 052-6969973

עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה בסניף רמת אביב ושוחחה עם מנהלת שרות לקוחות,

הלקוחה התיקרה ב800ש' נוספים ובשיחה עם הלקוחה נעננו לה בגלל קושי אישי
והוזלנו לה את העסקה ב300 ש"ח
תגובה:
הלקוחה הוסיפה עוד 500 ש"ח לעדשות חדשות וההזמנה נסגרה לשביעות רצונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה