פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות וסרוב לביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 21/10/2011 רכשתי משקפי מולטיפוקאל בסניף בנהריה. ביקשתי כי למסגרת יוסיפו סופיות עגולות והתשובה היתה אין בעייה.
כעבור חודש קבלתי את המשקפיים ללא הסופיות ומאז ועד היום אין הם מצליחים לספק לי את מבוקשי. עושה רושם שהם מנסים להשיג את הסופיות המבוקשות אך לא מצליחים.
בקשתי לביטול העסקה נענתה בשלילה
המשקפיים לא יושבים טוב והראיה לא מושלמת, קיים החשש שהמשקפיים יפלו וישברו. להפגת החשש נשלח אלי מכתב אחרייות להחלפה חד פעמית במקרה של שבר.
המוצר לא עונה על הדרישות שהצבתי, אני מבקש לבטל את העסקה
מלבד עוגמת הנפש במוצר לא טוב וחוסר מקצועיות, הטלפונים וההגעה לחנות כבר מספר פעמים עולים לי כסף וזמן יקר
ביטול העסקה והחזרת כספי במלואו פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
הלקוח הינו מטופל ע"י נציגת שרות לקוחות הודיה תגובה:
כמו כן הלקוח קיבל מכתב ובו סיכום הדברים ביננו כמו כן לאחר קבלת המכתב פנה שוב והפניה שלו נבדק מול מנהל והודיה תיצור איתו קשר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה