פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-26.1.12 קניתי 3 זוגות משקפיים במסגרת מבצע. האבחנה של האופטמטריסטית היתה שגויה ונאלצתי לגשת לאופטמטריסט של קופ"ח שקבע מס' אחר.
כך נשארתי עד מרס ללא משקפיים וללא הכסף. במרס קיבלתי את המשקפיים המתאימות,אך מאחר ואבדו לי משקפי הראייה הציעו לי בשרות לקוחות להביא מסגרת ויתאימו לי עדשה מתאימה כפיצוי על עוגמת הנפש והטירדה. המהלך היה מקובל עלי אבל להפתעתי, בסניף עצמו בקניון רחובות מנהלת הסניף התנתה זאת בתשלום...
צעד זה לא מעודד אותי להמשיך לקנות בהלפרין...
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
אלה שלום,
פנייתך נבדקה ונמצא כי בחנות היתה אי הבנה לגבי הסיכום של הדברים בין נציגת שרות לקוחות שהציע לך את ההצעה לקבל עדשות חדשות במסגרת לקוח.
ולכן רצו ממך תשלום בחנות ,קבלי את התנצלותנו.
תגובה:
ההצעה שנתנה לך עדיין עומדת בעינה הינך מוזמנת לגשת לסניף בצרוף התשובה שלי ולהביא מסגרת שלך ולקבל עדשות חדשות זהות לעדשות שאבדו וללא עלות .

בהצלחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה