פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע ומסכת שקרים שעברתי, חברת אופטיקה הלפרין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אלרם רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 16/09/11 רכשתי עדשות חודשיות למשך חצי שנה על סך 615 ש"ח בסניף אלרם ברמת גן.
כאשר רכשתי אותן שאלתי את המוכרת אם אני לוקחת סוג עדשות של חברה אחרת ממה שאני בד"כ רוכשת (ויקרה יותר) והעדשות לא יתאימו לי האם ניתן להחליף את העדשות שנותרו סגורות בקופסא והיא ענתה לי שבוודאי שניתן. לאחר שימוש בעדשות שרכשתי הבנתי שהעדשות לא מתאימות לי מאחר ולא ראיתי טוב כאשר הרכבתי אותן. אז חזרתי לחנות והסברתי למנהלת הסניף שאני רוצה להחליף אותן מכיוון שהן לא מתאימות לי היא ענתה לי שלא ניתן לעשות זאת מכיוון שהשתמשתי בזוג אחד אז לא ניתן להחליף את השאר. הסברתי לה שכאשר שאלתי זאת טרם קניתי אמרו לי שניתן וגם זה כתוב באחריות של העדשות. מכיוון שנענתי בשלילה פניתי לשירות לקוחות ואלו הסכימו לי להחליף את העדשות. חזרתי שוב לסניף על מנת להזמין את העדשות החלופיות ושם מנהלת הסניף אמרה לי "רק שתדעי שאני עושה לך טובה שאני מחליפה לך את העדשות כי אנחנו לא עושים את זה" עניתי לה שבדקתי את זה טרם קניתי ושזה כתוב באחריות של העדשות מגע בחברה, אחרת לא הייתי מנסה חברה חדשה של עדשות. הזמנתי את החבילות החלופיות ונאמר לי להמתין עד שלושה שבועות לקבלת העדשות. לאחר שלושה שבועות התקשרתי לשאול אם העדשות הגיעו ואמרו שלא. המתנתי עוד שבוע כי באמת יכול להיות שחד פעמי היו בעיות בשליחה וגם לאחר שבוע לא הגיעו העדשות ובמקום להתנצל קיבלתי ממנהלת הסניף תשובות חצופות ומאשימות אותי. התקשרתי שוב לשירות לקוחות להתלונן על כך שגם לאחר 4 שבועות העדשות עדיין לא הגיעו ואין גם צפי מתי יגיעו שם נאמר לי שההזמנה שלי נעשתה רק באותו יום ולא ארבעה שבועות לפני כפי שאני הזמנתי ועכשיו אני צריכה להמתין עוד שלושה שבועות עד שבאמת יגיעו. הסברתי לה שלא יכול להיות כי מנהלת הסניף בפירוש אמרה לי שהיא הזמינה אך שירות הלקוחות אמרו שבוודאות אין הזמנה שנעשתה קודם ולא ניתן לעשות כלום כרגע. לאחר 4 שבועות של המתנה ללא עדשות אמרתי להם שאינני מוכנה להמתין עוד שלושה שבועות ואני רוצה את כספי חזרה במיוחד אחרי ששיקרו לי ואמרו לי שההזמנה בוצעה הנציגה אמרה שלא ניתן ולאחר טלפונים רבים הסכימו להחזיר לי את הכסף. אני לתומי חשבתי שסוף סוף הפרשה נגמרה אחרי חצי שנה של סבל נמשך אך לא, למרות שנאמר לי בהנהלת חשבונות בתאריך 15.03 שהצ'ק יגיע לסניף עד זמן של שבוע ביום שישי 22.3 התקשרתי להנהלת חשבונות ואמרתי להם שעבר שבוע ואם הצ'ק נמצא נאמר לי שכן, יצאתי לדרכי לכיוון הסניף ובדרך התקשרתי לסניף עצמו על מנת לוודא שהצ'ק אכן שם ונאמר לי שהצ'ק לא הגיע. היום בבוקר 25.3 התקשרתי להנהלת חשבונות ואמרתי להם שלמרות שנאמר לי שצ'ק בסניף הוא לא שם. אמרו לי להגיע היום כי הוא שם בוודאות וכנראה בשישי הייתה תקלה עם השליח, הגעתי שוב לסניף בשעה 12:00 ושוב הצ'ק לא היה בסניף, במקום לקבל התנצלות או הסבר כלשהוא מנהלת הסניף צעקה על אימי ש"עדיף שתשתקי" ואמירות חצופות שכאלה.
חצי שנה אני מבזבזת מזמני על מנת לקבל כסף ששייך לי!!!! לא יכול להיות מצב שחברה תתנהג ככה ללקוח!!!! אני בת 22, סטודנטית שבקושי מצליחה להתפרנס ו-615 ש"ח זה סכום משמעותי בשבילי! אני מרגישה שהחברה פשוט גנבה ממני ולא רוצה להחזיר לי את הכסף שלי! שלא נדבר על מסכת השקרים ותחושת חוסר האונים שמלווה אותי. אפילו הסבר או פיצוי או יחס הוגן לא קיבלתי באף טלפון ופנייה לחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הכסף ופיצוי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
שלום,

הלקוחה טופלה לאורך כל התקופה ע"י מח' שרות לקוחות וע"י צוות החנות באלרם
תגובה:
הלקוחה קבלה את הצ'ק בחנות והעניין טופל ונסגר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה