|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה באותו יום |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בס"ד בעלי קנה משקפיים בחנות עם הסגירה , לא כתוב בחנות שאין החזרת מוצרים- החנות צולמה , -ביקשנו ביטול עסקה למחרת עם פתיחת החנות ולא אישרו לנו .
איך הספיקו להזמין אם קנה ב-8 בערב והתק\שרנו ב9 בבוקר? הרי לא הספיקו להכין כלום. למה כל כך קשים עם ביטול עסקה.
ביקשתי לפחות זיכוי וגם זה לא נענה. בעלי עשה טעות כי לא מבין במשקפיים ובחנות אין מבחר , באנו ולא מצאנו מוצר מתאים. אז למה העקשנות הזו?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות יעל |
שם ותפקיד: |
הפניה של הלקוחה טופלה ונסגרה מול נציגה ממח' שרות לקוחות, |
תגובה: |
הוסבר ללקוחה כי אין ביטול עסקה ולא זיכוי לקניה עתידית היות והמשקפים מוכנים עבור הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|