פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על משקפיים מולטי פוקל לא מוצלחים. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסביבות ינואר נכנסתי לחנות של אופטיקה הלפרין בנמל ת"א עקב פירסום של עדשות מולטיפוקל במחיר אטרקטיבי במיוחד. האופטומטריס בשם מוריס הסביר לי שאני זקוק לעדשות טובות יותר במחיר הרבה יותר גבוה (בסביבות ה 3000 שח) והבטיח שהן הטובות בשוק, שוכנעתי. עברתי בדיקה שילמתי את מלוא הסכום וחיקיתי למשקפיים. לקחו שבועיים ימים עד שקיבלתי אותם ונוכחתי לראות שהם גרועים במיוחד, יש לציין שאני מרכיב מולטי פוקאל כבר 5 שנים. בקשתי שיעשו לי אחרות ואז הציעו לי עדשות עוד יותר טובות (יותר טובות מהטוב ביותר שכבר הבטיחו לי) לאחר שלושה שבועות שהייתי בלי משקפיים קיבלתי אותם ושוב קטסטרופה, המשקפיים ממש לא טובות, ניסיתי להמיר את התשלום בעדשות מגע משוג מסויים ואז הודיעו לי שהם כבר לא עובדים עם החברה הזאת. לאחר פניות חוזרות ונשנות וברוח טובה בקשתי שיחזירו לי את הכסף, מנהלת החנות בשם שוש אמרה לי שאני צריך לפנות לשירות לקוחות של הרשת, מיזה שבועיים אני מנסא ולא מצליח להשיג אותם, השארתי טלפון בקשתי בכל לשון של בקשה שיטפלו בי ושום דבר. פניתי שוב למנהלת החנות שתגיש היא בקשה לשרות לקוחות, וגם זה לא עזר, אף אחד לא חוזר אלי, פשוט שערוריה, אין עם מי לדבר.
זמן ותסכול סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
הלקוח מטופל ע"י מח' שרות לקוחות ומול מנהלת הסניף . תגובה:
המירו ללקוח את העסקה לשלוש זוגות משקפיים ועדשות מגע ואת ההפרש מקבל בהחזר כספי לגבי סכום מדוייק העניין מטופל מול הסניף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה