החזר כספי על משקפים מולטי פוקל שמעולם לא הונפקו |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מזה 5 שנים שאני מנסה לקבל את כספי או כל פיצוי אחר עבור משקפים שהזמנתי ולא קיבלתי. אודה לכם על עזרתכם
הנה הפרטים :
ביום 22 בפברואר 2007 קניתי משקפים מולטיפוקל, בסניף אופטיקה הלפרין הרצליה סוקולוב.
אני קיצרת רואי, המשקפים שהוכנו לא התאימו, לא ניתן היה לראות דרכם שום דבר במרחק של - 40 ס"מ.
הוכנו לי משקפים חדשים.
גם החדשים לא התאימו, נתבקשתי לקחתם ולהתרגל אליהם.
במשך כחודש ימים ניסיתי לפרקי זמן קצרים להתרגל למשקפים החדשים, ללא הצלחה.
התחלתי לקבל כאבי ראש, הראיה למרחקים לא הייתה חדה, לא הצלחתי לראות הרבה, כל ניסיון להשתמש בהן לא הצליח, הכל נראה מטושטש.
חזרתי פעמים אחדות לחנות ובקשתי לתקן את המשקפים, נאמר לי שוב ושוב, את צריכה להתרגל.
לאחר משא ומתן ונסיונות חוזרים, הוחלט שאחזיר את המשקפים לחנות עד אשר יגיע מכשיר שיפתור את בעיית אי ההתאמה של המשקפים .
בפרק הזמן מאז פברואר 2007 ועד היום התחלפו האופטיקאים בחנות, בכל פעם שהגעתי, אופטיקאי אחר בדק ומצא כי אכן יש חוסר התאמה בין נקודה מסוימת בעין שלי לנקודת הריכוז במשקפים. למרות זאת האופטיקאי שבדק בקש שאחזור ביום אחר, יום שבו האופטיקאי הראשי, או הקבוע, ימדוד ויקבע את ההתאמה מחדש. כך באתי וחזרתי אינסוף פעמים .
ביוני 2007 חזרתי בפעם החמישית לחנות, שם הייתה אופטיקאית חדשה, השארתי אצלה את המשקפים, זו הבטיחה להביא מכשיר המדייק בבדיקה, להתקשר אלי ולהזמין אותי לבדיקה חוזרת, לשם תקון המשקפים.
היא מעולם לא עשתה זאת, מעולם לא התקשרה אלי, בכל פעם שאני מגיעה לחנות, טוענת שהיא לא יכולה לעשות את הבדיקה משום שהמכשיר הטוב עדיין לא הגיע לחנות.
מאז שהחזרתי את המשקפים, איש לא מתקשר אלי לעדכן אותי, אני נוסעת לחנות לבדוק מה הוחלט, בכל פעם אני משלמת 10 ₪ חניה משום שאין מקום חניה בעיר שהוא לא בתשלום.
היום החנות סגורה, אין אל מי לפנות.
אני זקוקה למשקפים, לכן פניתי לחברה אחרת המכינה לי משקפים מולטי פוקל.
במהלך השנים ניסיתי שוב ושוב לקבל את כספי או אישור למשקפים אחרות בחנות אחרת, ללא הצלחה.
יש בידי את כל ההתכתבויות. באם אדרש אעביר לכם אותו.
אודה לכם מאוד אם תעזרו לי לקבל את הסכום ששלמתי ללא תמורה.
לדעתי גם מגיע לי פיצוי על הנסיעות החוזרות לחנות, ועל היחס המשפיל שזכיתי לו בשיחות אחדות עם שרות הלקוחות של אופטיקה הלפרין.
שוב תודה
בברכת חג שמח
איילה
|
החזר כספי , + פיצוי הולם את אי הטיפול בבעייתי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|