פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדיקה לא נכונה והתעלמות מאחריות החנות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-21.03.12 רכשתי והזמנתי עדשות מולטיפוקל לאחר בדיקה אופטימטריסט שלכם בסניף חוצות המפרץ בחיפה. שטוען שאני צריך גם לקריאה.
ושקיבלתי העדשות לאחר שבוע מיד הרגשתי לא טוב {סחרחורת ובחילות} שמיד אמרתי למוכרת {שיר} והאופטימטריס {מחמוד כנג'} שרע לי, הם שכנעו אותי שאני צריך את העדשות הנ"ל ושאני אתרגל , והתעקשתי שלא טוב לי, שמעתי לדבריהם לקחת המשקפיים עם העדשות החדשות ואם תהיה בעייה נבטל ההזמנה לדבריה של שיר.
הרגשתי גרוע ביותר בכל מצב {נהיגה, הליכה, טלוויזיה, מחשב וכו'}, מעולם לא הרגשתי כל כך גרוע.
חזרתי למחרת לחנות ואמרתי שאני לא ממשיך כך, מנהל החנות חמודי הבין אותי ומיד החזיר לי העדשות שהיו לפני כן ואני ממש מרגיש טוב איתם.
וכעת אני מבקש לבטל העסקה שחוייבתי לאלתר במלואה.
הנני לציין מס' דברים:
1. הנני לקוח שלכם יחד ילדיי ואשתי כ-18שנה לפחות.{8 זוגות סה"כ}.
2. המוצר לא מתאים לי.
3.מבקש התייחסות נאותה ולא סחבת בעניין זה כפי שאני מרגיש.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי במיידי פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח התקבלה במחלקת שרות לקוחות תגובה:
וטופלה בשיתוף פעולה מול הסניף ומול מנהל האזור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה