פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול במשקפיים באחריות (בנות חצי שנה) נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-7 חודשים (בסוף אוגוסט) רכשנו, אשתי ואני, כ- 6 זוגות משקפיים בחנות אופטיקה הלפרין בסניף הפטיש, נס ציונה, בסכום של מעל 5500 ש"ח. לפני כחודש אחד מזוגות המשקפיים של אשתי נשבר (בציר בין אחת הידיות וחזית המשקף). כאשר הגיעה אשתי לחנות נאמר לה שהאחריות לנזק זה היא למשך חצי שנה וזאת למרות שבקניה עצמה נאמר שנה שלימה. גם כאשר הבהרנו כי אומנם התשלום בוצע בסוף אוגוסט, אך המשקף התקבל רק חודש לאחר מכן (זמן ההכנה) ולכן אנו נמצאים פחות מחצי שנה מקבלת המשקפיים, לא הסכימו לטפל בנו.
בקשתנו הפשוטה היתה לשלוח את זוג המשקפיים לתיקון על חשבון החנות, כפי שהובטח לנו במעמד הקניה. גם לאחר שהבהרנו למוכרים שאנו יוצאים מחנות בה השקענו סכום כסף ניכר בתחושות לא טובות, לא הוצע לנו פתרון.
כספי סוג הנזק :
תיקון המשקפיים על חשבון החנות או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות יעל שם ותפקיד:
הפניה טופלה ע"י מח' שרות לקוחות מול מנהלת המחלקה הגב' אתי. תגובה:
אושרה ללקוח החלפת מסגרת ללא עלות עדכנו את החנות להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה