|
|
|
|
|
|
החזרת משקפים שחזרו מתיקון ללא כל תיקון |
נושא התלונה: |
חלפון נורית |
שם/כינוי: |
יום ראשון 08 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ן לציוןהרצל ראשון לציון |
כתובת: |
ראשו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה קניתי משקפי שמש יקרים באופטיקה הלפרין והידית של המשקפים נשבר פניתי לחברה והם טענו שלא מתקנים .פניתי לשירות לקוחות והם בקשו שאמסור את המשקפים לתיקון כעבור חודשיים המשקפים חזרן ללא תיקון האם קניה באןפטיקה הלפרין היא קניה חד פעמית לקחת את הכסף על משקף יקר ולא לדאוג לחלקים או לתיקון ההרגשה היא שאין אחריות וכלקוחה של שנים ההרגשה היא שאסור לקנות אצל הלפרין
|
כסף. |
סוג הנזק : |
תיקון או לחילופין פיצוי המשקף הוא משקף יקר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הלפרין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות-יעל |
שם ותפקיד: |
נורית שלום,
מפנייתך עולה כי קבלת תגובה ומענה ממחלקת שרות לקוחות בהתאם לנהלי הרשת |
תגובה: |
אין אחריות על שבר במשקפי שמש , קבלת משקפיים תקינות והשבר נגרם ברשותך אי לכך לא ניתן לתקן או להחליף ללא עלות הינך מוזמנת להגיע לאחת מחנויות הרשת ולהינות ממגוון המבצעים הקימים ברשת,בהצלחה. |
פתרון: |
|
|
|